Із капусти, селери та арахісу створили фарш для начос з терміном придатності до року

Веганський бренд Vince створив зневоднений рослинний фарш із овочів. Він вважається більш стійким порівняно з іншими рослинними зразками, існуючими на ринку, оскільки не потребує охолодження у процесі поставок.

Фарш виготовляють із помідорів, моркви, цвітної капусти, селери, цибулі, арахісу, трав та спецій.

Серед додаткових інгредієнтів — соус тамарі та харчові дріжджі, що надають фаршу смакових якостей м’ясних продуктів.

Отриману подрібнену суміш зневоднюють. Згідно численних досліджень, такий процес збільшує щільність поживних речовин на 50%, порівняно зі свіжими чи замороженими овочами.

До того ж, така технологія дозволяє збільшити термін придатності фаршу до 12 місяців.

«Ми вважаємо, що використання зневоднених продуктів є кроком вперед для зменшення вуглецевого сліду, оскільки немає потреби в холодному ланцюзі поставок. Крім того, він легший і відкриває потенціал для експорту в майбутньому», — кажуть Найджел і Деббі Стоу, засновники Vince.

Готовий продукт регідрують окропом, після чого він готовий до застосування у широкому профілі страв, таких як начос, гамбургери, фрикадельки, лазанья тощо.

«На відміну від інших ліофілізованих продуктів, наш зберігає текстуру після регідратації», — додають засновники.

Наразі стартап виготовляє 300 упаковок веганського фаршу на тиждень.

В найближчих планах компанії — зібрати інвестиції в розмірі $300 тис. для масштабування виробництва та виходу на перспективний, на думку засновників, азіатський ринок.

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Засновник виробництва м’ясних чипсів: чверть обороту іде на рекламу

Обсяг українського ринку снеків у 2023 році оцінюється у 7,5 млрд грн Бренди органічної продукції складають близько 15%, з яких...

Діабетик винайшов із плодів монаха замінник цукру без неприємного післясмаку

Американський стартап B.T. Sweets, заснований у 2019 році, представив свій перший продукт — альтернативу цукру Cambya, виготовлену з рослинних...

Ізраїльська Aleph Farms залучила $100 млн на створення лабораторних стейків

Aleph Farms базується в Ізраїлі. У компанії заявляють, що нові кошти будуть спрямовані на збільшення виробництва, зростання операцій на...

За наступні сім років ринок веганського масла виросте до $3 млрд. Дослідження

За дослідженням ResearchAndMarkets, ринок веганського вершкового масла очікує значний підйом протягом 2023-2030 рр. Продукт стане більш доступним у супермаркетах...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Геніальність чи злочин проти їжі: споживачі реагують на запуск питного майонезу

Незвичайний продукт, запущений мережею зручних магазинів Lawson, вже здобув...

Вірусний апокаліпсис зумовив шалений ріст ринку альтернативного молока та м’яса

Про це йдеться у свіжому звіті, опублікованому провідною компанією...

Приклад меню рослинного харчування та його основні переваги

Якщо ви не готові повністю відмовитись від м'яса –...

Українські виробники їжі можуть отримати до 3,3 млн грн на просування за кордоном

Українські компанії можуть отримати близько 30 грантів на суму...

Вибір редактора
В продовження теми