Компанія не відмовляється від своїх планів, навіть попри те, що ринок уже і без того переповнений подібними пропозиціями.
Свій продукт Impossible Foods представив клієнтам на виставці наступного тижня.
В основі рослинних нагетсів — текстурований соєвий білок та соняшникова олія, які відтворюють зовнішній вигляд та смак курятини.
Слід зазначити, що нагетси Impossible Foods не містять гему — інгредієнта, який додають у котлети для гамбургерів та ковбасні вироби для надання «м’ясності» рослинним замінникам. Це – генетично модифікований складник, від якого відмовилася компанія.
Не відстає від Impossible Foods і головний її конкурент — Beyond Meat, яка розпочала продажі рослинної курятини буквально минулого тижня.
Нові пропозиції Impossible Foods та Beyond Meat зіткнуться з жорсткою конкуренцією з боку виробників справжньої курятини, вважають експерти. Проте в сегменті ще може бути багато місця, адже американці витрачають на курятину значно більше, ніж на будь-яке інше м’ясо. Минулого року ця сума склала $110 млрд.
Impossible Foods почне просувати новий продукт на ринку за вже вивіреною стратегією. Як і рослинний бургер, курячі нагетси спочатку потраплять у меню ресторанів, і тільки потім з’являться на полицях роздрібних мереж.
До слова, за результатами минулого року, ресторанна індустрія збільшила продажі рослинних замінників курятини на 15%.