Wildtype Foods відкриє перший у світі зал дегустації суші з лабораторної риби

Компанія Wildtype Foods, що спеціалізується на виробництві культивованих морепродуктів для суші, минулого місяця відкрила своє пілотне виробництво, а до осені 2021 року запустить власний суші-бар.

Виробництво передбачає вирощування справжнього м’яса з живих клітин без використання традиційного розведення. Культивоване м’ясо не є веганським, проте позиціонується як більш стійка альтернатива.

Завод виробляє близько 50 тис. фунтів (приблизно 23 т) морепродуктів на клітинній основі, а його максимальна потужність — 90 т на рік.

Для виготовлення своєї культивованої риби Wildtype Foods бере зразки клітин з тихоокеанського лосося, «висіює» їх на рослинні структури і в кінцевому результаті отримує цільні шматки лосося для суші, які «неможливо відрізнити від філе риби, виловленої з природнього середовища».

Власний суші-бар — це один із багатьох способів, яким Wildtype прагне навчати та інформувати громадськість про широкі переваги культивованих морепродуктів.

Дегустаційна кімната заводу, відокремлена від виробничих потужностей прозорими дверцятами, передбачає демонстрацію всього виробничого процесу.

«Окрім розроблених інноваційних циклів для полегшення масштабів виробництва культивованої риби, заклад буде місцем, де громадськість може дізнатись про цю захоплюючу нову технологію», — каже Ар’є Ельфенбайн, співзасновник Wildtype Foods.

Компанія також побудувала навчальний центр по клітинним морепродуктам на базі власного виробництва.

Джерело: The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Виробник корисних солодощів Bob Snail запускає нові продукти попри війну

Довгостроковий план Bob Snail – довести частку експорту до 80%, ділиться один із засновників компанії Євген Шугаєв. За рахунок зростання...

На Kickstarter шукають інвестиції на суперфуд з меду та амаранту. В Україні такий уже їдять

Кампанія по збору коштів завершується через 35 днів, і проєкт уже отримав більше двох десятків зацікавлених у його розвитку...

Вірусний апокаліпсис зумовив шалений ріст ринку альтернативного молока та м’яса

Про це йдеться у свіжому звіті, опублікованому провідною компанією з дослідження ринку Global Industry Analysts. На тлі кризи Covid-19 світовий...

Котлета для планети. Beyond Meat готує глобальне розширення в Європі

На сьогодні продукція компанії вже присутня приблизно в 122 тис. торгових точках та пунктах громадського харчування у більш ніж...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Може вас зацікавити

Інноваційний продукт складе конкуренцію йогуртам найбільших молочних компаній

Skyr — це вершковий сорт йогурту традиційного ісладського походження....

Німецька компанія створила ціле рослинне яйце: з білком, жовтком та шкарлупою

У 2022 році стартап зібрав на свою розробку 5...

Комахи замість рису, молока та бананів: британський ресторан подає унікальні страви

Британці отримали можливість споживати у їжу комах після схвалення...

Вибір редактора
В продовження теми