Nestlé об’єдналася з Future Meat Technologies для розробки продуктів з лабораторного м’яса

Швейцарська Nestlé розпочала співпрацю з Future Meat Technologies задля вивчення потенціалу м'яса на основі клітин.

Компанія Future Meat Technologies базується в Ізраїлі, минулого місяця вона запустила свій перший завод з виробництва культивованого м’яса.

У письмовій заяві Nestlé заявляє, що зараз оцінює потенціал технології виробництва культивованого м’яса для отримання більш екологічно чистої продукції.  

Особи, знайомі з деталями, говорять, що Nestlé співпрацює з Future Meat над розробкою альтернативних м’ясних продуктів, що поєднують рослинні інгредієнти та м’ясо на клітинній основі.

Хоча багато стартапів зосереджуються на розробці м’яса на основі клітин, це перше пряме партнерство між найбільшим виробником традиційних харчових продуктів та стартапом з культивування м’яса.

Досі лише одна компанія отримала затвердження регуляторного органу на продаж споживачам продуктів з клітинного м’яса Eat Just у Сінгапурі.

Очікується, що в найближчі пару років інші країни, включаючи США, також матимуть нормативно-правову базу у сегменті культивованого м’яса.

Великим досягненням є вже те, що останній рік м’ясо на основі клітин перейшло від концепції до реальності. Після того, як ним зацікавилась найбільша у світі харчова компанія, воно могло б швидше потрапити на тарілки споживачів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Перша інновація за сто років – PEPSI випустила напій, збагачений азотом

Nitro Pepsi буде доступна в банках по всій країні уже в березні. Категорія коли існує вже більше століття. Хоча в...

Штучний інтелект створив спеціальний хліб для тих, хто кохає та ревнує

Щоб сформувати нові смаки для продуктів під назвою Ren AI Pan («романтичний AI-хліб»), штучний інтелект проаналізував 15 годин запису...

Nuro отримали $500 млн на розвиток автономних автомобілів для доставки

Стартап, який вже сумарно підняв $ 1,5 млрд, розробляє роботизовані транспортні засоби для кур'єрської доставки. Вони вже активно використовуються...

Відомий кіноактор Ештон Катчер інвестує в топовий стартап з вирощування лабораторного м’яса

Співпраця орієнтована на прискорення зростання компанії у розробці та комерціалізації власних технологій виробництва культивованого м’яса.MeaTech 3D вважає, що технології...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Бренд Unilever створив синьо-жовті кросівки із залишків їжі, що йде у смітник

Гриби, кукурудза, яблука та виноград – тепер вони можуть...

Сімейна ферма на Житомирщині вимочує козиний сир у червоному вині — стає делікатесом

Червоний сир має назву Мурсія аль Віно. Щоб отримати...

Австралійський бренд створив функціональний напій для тих, хто хоче завагітніти

Aquamamma була розроблена провідним австралійським акушером для задоволення потреб...

Попкорн, вирощений на мікробному азоті: «кліматичні» закуски завойовують Amazon

Сьогодні сільськогосподарська спільнота використовує понад 100 млн тонн синтетичних...

Вибір редактора
В продовження теми