Nestlé об’єдналася з Future Meat Technologies для розробки продуктів з лабораторного м’яса

Швейцарська Nestlé розпочала співпрацю з Future Meat Technologies задля вивчення потенціалу м'яса на основі клітин.

Компанія Future Meat Technologies базується в Ізраїлі, минулого місяця вона запустила свій перший завод з виробництва культивованого м’яса.

У письмовій заяві Nestlé заявляє, що зараз оцінює потенціал технології виробництва культивованого м’яса для отримання більш екологічно чистої продукції.  

Особи, знайомі з деталями, говорять, що Nestlé співпрацює з Future Meat над розробкою альтернативних м’ясних продуктів, що поєднують рослинні інгредієнти та м’ясо на клітинній основі.

Хоча багато стартапів зосереджуються на розробці м’яса на основі клітин, це перше пряме партнерство між найбільшим виробником традиційних харчових продуктів та стартапом з культивування м’яса.

Досі лише одна компанія отримала затвердження регуляторного органу на продаж споживачам продуктів з клітинного м’яса Eat Just у Сінгапурі.

Очікується, що в найближчі пару років інші країни, включаючи США, також матимуть нормативно-правову базу у сегменті культивованого м’яса.

Великим досягненням є вже те, що останній рік м’ясо на основі клітин перейшло від концепції до реальності. Після того, як ним зацікавилась найбільша у світі харчова компанія, воно могло б швидше потрапити на тарілки споживачів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Японці випустили чай та каву, що борються з вісцеральним жиром

Функціональні оздоровчі напої Healthya представлені готовим до вживання чаєм та порошкоподібними чаєм зі смаком чорних соєвих бобів та кавою.Ці...

Швейцарський гігант Migros варить рослинні яйця з сої. Їх продаватимуть уже в листопаді

Це останнє доповнення до рослинної лінійки V-Love. Яйце під назвою The Boiled виготовлене з соєвого білка і буде доступне в...

Традиційні японські десерти разбавлять білком, який синтезують із повітря

У рамках співпраці з японським виробником харчових продуктів Ajinomoto Group, на ринок будуть представлені місячні торти та сендвічі з...

Мобільна пекарня 60-х років нагодує німецьких політиків українським хлібом

Пекарня – одна із трьох подібних, що лишилися в Україні. Один із волонтерів розповідає, що під час Карибської кризи швейцарці...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Лабораторну свинину відтепер зможуть вирощувати у промислових об’ємах

Нова клітинна лінія демонструє найбільш сприятливу реакцію на запатентовану...

Завод з вироблення лабораторної курятини й баранини з’явиться у 2022 році

Повноцінний запуск потужностей запланований на 2022 р. До того...

У Києві з’явився бар, де в йогурт додають ром

У «Вогнику» радять спробувати коктейль Before Breakfast – із...

На автоматі: Цього року Walmart запустить маршрут доставки повністю без водія

Сума інвестицій не розголошується. Проте відомо, що це є...

Ізраїльський стартап друкуватиме рослинні яйця на 3D-принтері

Новий продукт створений за підтримки венчурної компанії Millennium Food-Tech,...

Вибір редактора
В продовження теми