FozzyGroup створює «магазин майбутнього»: продажами керуватиме штучний інтелект

FozzyGroup, до складу якої входять продуктові мережі «Сільпо», «Фора», Thrah! Траш!, LeSilpo та FozzyC&C, створює «магазин майбутнього» з використанням штучного інтелекту.

Штучний інтелект розпізнає об’єкти, керує категоріями й товарними залишками, прогнозує та коригує цінники, забезпечує самообслуговування на касах.

Для роботи FozzyGroup у травні 2021 р. відкрила R&D-центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія Зі».

Ритейлеру зібрав команду з різноманітним досвідом: від кандидатів математичних наук до студентів перших курсів. Набір фахівців триває й досі, до кінця року FozzyGroup  розраховує вдвічі збільшити кількість спеціалістів з машинного навчання, дата-саєнтистів, Python-розробників, інженерів робототехніки й мехатроніки.

Як розповідають представники лабораторії інновацій Айк Мгерян та Микола Лавренюк, вони займаються розробкою Datascience алгоритмів, які керують процесами в магазинах, а також запускають пілотні проекти з робототехніки.

«Магазин майбутнього» органічно інтегруються у цифровий і фізичний виміри звичайного супермаркету

FozzyGroup першою в Україні впровадила ваги самообслуговування. Зараз туди вмонтувавши відеокамери для розпізнавання продуктів, які купує споживач.

Інше готове рішення — «розумна полиця», що вирішує проблему доступності продукції та скорочення відходів.

Технологія передбачає використання вмонтованих датчиків, які визначають наявність продукції, необхідність додати більше позицій, або провести розпродаж, якщо товару забагато.

Також компанія розробила й запатентувала рішення, яке дозволяє на вазі встановити датчики і дізнаватись місцезнаходження кожного товару.

Якщо до кінця дня у магазині не продали певну продукцію, на неї можна швидко змінити ціну. А також оперативно проаналізувати, які категорії товарів продаються краще чи гірше.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Брокомоле та їжа лівійських євреїв. Українська «Стодола» виготовила унікальні соуси

У лютому компанія випустила на ринок цілу лінійку незвичайної органічної їжі. Це – соус брокомоле, що являє собою суміш...

На створення нових робочих місць можна отримати 800 тис. грн від Швейцарії

Фінансування передбачає до 800 тис. грн для релокованих та місцевих підприємств, а також до 45 тис. грн гранту на...

Мікрозелень популярного овоча сприяє зниженню ваги. Дослідження

Перед тим, як прийти до такого висновку, вчені проводили численні експерименти, вивчаючи вплив капусти на обмеження набору ваги у...

Японці випустили чай та каву, що борються з вісцеральним жиром

Функціональні оздоровчі напої Healthya представлені готовим до вживання чаєм та порошкоподібними чаєм зі смаком чорних соєвих бобів та кавою.Ці...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках — шоколад і ваніль.  Коктейлі створені спеціально для дітей до 13...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Може вас зацікавити

В Ізраїлі штучний інтелект «доїть» молоко із бактерій

Запатентована технологія точного бродіння Imagindairy відтворює ідентичні природні версії...

Роздери горлянку! Вінницька компанія робить надгострі соуси з провокативними назвами

В асортименті українського виробника — ферментовані соуси з провокаційними...

Вибір редактора
В продовження теми