FozzyGroup створює «магазин майбутнього»: продажами керуватиме штучний інтелект

FozzyGroup, до складу якої входять продуктові мережі «Сільпо», «Фора», Thrah! Траш!, LeSilpo та FozzyC&C, створює «магазин майбутнього» з використанням штучного інтелекту.

Штучний інтелект розпізнає об’єкти, керує категоріями й товарними залишками, прогнозує та коригує цінники, забезпечує самообслуговування на касах.

Для роботи FozzyGroup у травні 2021 р. відкрила R&D-центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія Зі».

Ритейлеру зібрав команду з різноманітним досвідом: від кандидатів математичних наук до студентів перших курсів. Набір фахівців триває й досі, до кінця року FozzyGroup  розраховує вдвічі збільшити кількість спеціалістів з машинного навчання, дата-саєнтистів, Python-розробників, інженерів робототехніки й мехатроніки.

Як розповідають представники лабораторії інновацій Айк Мгерян та Микола Лавренюк, вони займаються розробкою Datascience алгоритмів, які керують процесами в магазинах, а також запускають пілотні проекти з робототехніки.

«Магазин майбутнього» органічно інтегруються у цифровий і фізичний виміри звичайного супермаркету

FozzyGroup першою в Україні впровадила ваги самообслуговування. Зараз туди вмонтувавши відеокамери для розпізнавання продуктів, які купує споживач.

Інше готове рішення — «розумна полиця», що вирішує проблему доступності продукції та скорочення відходів.

Технологія передбачає використання вмонтованих датчиків, які визначають наявність продукції, необхідність додати більше позицій, або провести розпродаж, якщо товару забагато.

Також компанія розробила й запатентувала рішення, яке дозволяє на вазі встановити датчики і дізнаватись місцезнаходження кожного товару.

Якщо до кінця дня у магазині не продали певну продукцію, на неї можна швидко змінити ціну. А також оперативно проаналізувати, які категорії товарів продаються краще чи гірше.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Смачні і соковиті креветки тепер штампують із крохмалю, ламінарії та пшениці

Пропозицій на ринку стає дійсно багато, і вони набувають гарної текстури – соковитої та ситної.Одним із найкращих зразків на...

Ізраїльтяни створили жуйки з інгредієнтом із Аюрведи — знижує потяг до солодкого

Співзасновниці стартапу Гітіт Лахав і Шімріт Лев використали екстракт гімнеми (Gymnema sylvestre), відомий в аюверді за позитивний вплив на...

Іспанці створили з океанічної води спеціальний напій для спортсменів, який відновлює тіло

Розробник говорить, що океанська вода містить таку саму частку мінеральних солей — магнію, хлориду, кальцію і калію — як...

Німці створили із картоплі низькокалорійний попкорн для собак

Цей снек вперше з’явився в адвент-календарі компанії у 2023 році, і після позитивних відгуків клієнтів VEGDOG вирішила зробити його...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

В рослинне м’ясо із люпину, буряку та картоплі інвестували 30 млн євро

Завдяки цьому підходу компанія створила нове покоління смачних і...

На орбітальних станціях з’являться біоректори для вирощування лабораторного м’яса

За словами співзасновника та головного операційного директора Micro Meat...

Камбек комбучі. Українців знову поять «чайним грибом», але тепер технологічним

Під новою назвою «комбуча» чайний гриб почав завойовувати український...

Аргентинський стартап робить яскраві барвники з ниткоподібних грибів. Раніше для цього мололи комах

Стартап використовує ниткоподібні гриби, які можуть виробляти специфічні кольори...

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі,...

Вибір редактора
В продовження теми