Без вертольотів: Optimist створив безалкогольну горілку, джин та текілу

Щоб забезпечити зростання попиту серед тих, хто прагне скоротити споживання алкоголю або залишатися тверезим на вечірці, на ринку починає з’являтися алкоголь без алкоголю.

Одна з таких торгових марок, Optimist, розробила відразу три «спиртові» напої, що не містять алкоголю.

Optimist позиціонує свій продукт як пряму заміну алкогольним напоям. Його можна пити самостійно, з льодом або змішувати в коктейлях.

Напої містять 10-15 ботанічних дистилятів та пропонуються у трьох різних смаках: яскравий (легкий та лимонний, як аналог горілки), свіжий (з травами, подібний до джину) та смокі (з аромати деревини та спецій, як замінник текіли).

«Ботанічні дистиляти створені майстром своєї справи у центрі Лос-Анджелеса. Вони професійно дистильовані та елегантно змішані. А винайдення складних ароматів черпало натхнення з різноманітних культурних місць та ландшафтів цього міста», — говорять у компанії.

Окрім того, Optimist у своєму виробництві повністю відмовився від пластику. І пляшка, і кришка алкогольних напоїв виготовляються зі скла.

Пластик навмисно не використовується в жодній частині процесу створення напою, упаковки або розподілу, акцентують у компанії.

Пляшка Optimist розміром 16,9 унцій уже зараз доступна для попереднього замовлення за ціною 35 доларів.

Джерела: Optimist, The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Кур’єр на батарейці. Доставка роботами та дронами зростатиме на 30% щороку

Обсяг глобального ринку роботів (включаючи дрони та автономні наземні засоби), які працюють на останній милі доставки, до 2027 року...

Звук робить каву терпкою, а бас додає гіркоти — вчені досліджують, як звуки впливають на смак їжі

«Ми співаємо та смакуємо тими ж органами. Смак, як і музика, також має кілька основних категорій», — пояснює Меш.Розглянувши...

Після 136 років виробництва м’яса ринковий гігант переходить на 100% рослинну їжу

Завершення виробництва м’ясної продукції відбудеться до кінця цього року, що відображає зростальний попит на більш екологічні та здорові харчові...

Триатлоніст створив інноваційне пиво для відновлення м’язів після фітнесу

Такий напій розробив стартап Goxoa. Після досліджень компанія зварила зволожувальне пиво для спортсменів – воно збагачене мінеральними солями, ізотонічне...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

50% споживачів готові доплачувати за корисну та місцеву їжу: про тренди майбутнього

Такі результати глобального дослідження, отримані міжнародною консалтинговою компанією PwC....

На відновлення постраждалого від війни бізнесу можна отримати 100 тис. грн

Програму грантової допомоги запустила міжнародна організація Save the Children...

Шведи створили перше у світі молоко з картоплі для ідеального латте

Для розробки нової лінійки веганського молока Dug, стартап відмовився...

Готується до відкриття найбільша у світі фабрика з виробництва лабораторного м’яса

Підприємство матиме інноваційний центр та дегустаційну кухню, і зможе...

Піца із цвітної капусти та шоколад із вівса: оголошені переможці Vegan Food Awards 2024

Цьогоріч нагороди отримали як традиційні торгові марки, так і...

Вибір редактора
В продовження теми