Перестиглі банани пустили на еко-шкіру: з тонни отримують 50 кв. м полотна

Французький стартап створив веганську альтернативу шкірі, що не потребує забою худоби та не потребує застосування продуктів нафтопереробної промисловості, в тому числі, пластику.

Зі зростанням етичної моди бренди почали віддавати перевагу м’якій шкірі. Втім, більшість існуючих на ринку зразків створені з пластмаси.

Зважаючи на це, французькому стартапу вдалось розробити новий продукт під назвою Vegskin, що являє собою еко-шкіру, виготовлену з бананів та манго.

Зробити якісний продукт вийшло не відразу. Спочатку вони експериментували з буряком, грибами та картоплею, що не дало бажаного результату.

Дослідним шляхом стартап дійшов до свого ідеального інгредієнту — бананів та манго.

Компанія не застосовує свіжі фрукти. Вона утилізує ті, які втратили товарний вигляд і не підлягають подальшому продажу.

Зі 100 тонн бананів чи манго можна виготовити 5-8 тис. квадратних метрів рослинної шкіри

Сам матеріал Vegskin позиціонують як більш стійку рослинну альтернативу шкірі на основі корів.

Він біологічно розкладається та може замінити більшість функцій класичної шкіри — гнучкість, водонепроникність, довговічність, тощо.

Стартап планує випустити свій продукт для високоякісних брендів. З такої еко-шкіри можна створювати одяг, взуття, оббивку для меблів чи навіть інтер’єрне оздоблення автомобіля.

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Не підсковзнись. В Нідерландах вироблятимуть підсолоджувачі з бананової шкірки

Компаній Fooditive і Frutco спільно будують завод з виробництва біодизельного палива на основі відходів та залишків харчової промисловості. Одним...

Розумні ферми: як штучний інтелект змінює сільське господарство?

Як АІ трансформує агросектор? Сільське господарство перебуває на межі революційних змін завдяки агротехнологіям та інтелектуальним системам управління фермами. Штучний інтелект...

На Kickstarter збирають фінансування на черевики, з яких виростають яблуні

Концепт кросівок від північноамериканського бренду Houle зовні нічим не відрізняється від звичної пари черевиків, але по закінченню терміну експлуатації...

Шеф-кухар Юрій Ковриженко про кулінарну дипломатію: котлету Скоропадського та хот-дог для короля Георга

Розкажіть, будь ласка, що таке кулінарна дипломатія?Це частина культурної дипломатії. Я б назвав її інструментом, який допомагає налагоджувати міжнародні...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Готовність №1. ТОП-3 нових трендів на ринку їжі від Наталії Шмігельскої

Україна активно долучається до глобальних трендів, і вже зараз...

Вчені виростять у лабораторії персики, вишні та яблука. Без дерев

Випробування стартували з клітин чорниці, яблук, вишні, фейхоа, персиків,...

Oxford Economics: на вирощуванні лабораторного м’яса можна заробити майже $3 млрд

Дослідження, проведене на замовлення виробника харчових клітинних продуктів Ivy...

Інвестори вклали $3 млрд у вітчизняний харчопром

Харчова промисловість увійшла до нечисленної групи галузей з найкращими...

Студенти отримали майже $1 млн на створення морепродуктів за допомогою ШІ

В межах проєкту Waterloo Alt Protein Project вони працюють...

Вибір редактора
В продовження теми