Перестиглі банани пустили на еко-шкіру: з тонни отримують 50 кв. м полотна

Французький стартап створив веганську альтернативу шкірі, що не потребує забою худоби та не потребує застосування продуктів нафтопереробної промисловості, в тому числі, пластику.

Зі зростанням етичної моди бренди почали віддавати перевагу м’якій шкірі. Втім, більшість існуючих на ринку зразків створені з пластмаси.

Зважаючи на це, французькому стартапу вдалось розробити новий продукт під назвою Vegskin, що являє собою еко-шкіру, виготовлену з бананів та манго.

Зробити якісний продукт вийшло не відразу. Спочатку вони експериментували з буряком, грибами та картоплею, що не дало бажаного результату.

Дослідним шляхом стартап дійшов до свого ідеального інгредієнту — бананів та манго.

Компанія не застосовує свіжі фрукти. Вона утилізує ті, які втратили товарний вигляд і не підлягають подальшому продажу.

Зі 100 тонн бананів чи манго можна виготовити 5-8 тис. квадратних метрів рослинної шкіри

Сам матеріал Vegskin позиціонують як більш стійку рослинну альтернативу шкірі на основі корів.

Він біологічно розкладається та може замінити більшість функцій класичної шкіри — гнучкість, водонепроникність, довговічність, тощо.

Стартап планує випустити свій продукт для високоякісних брендів. З такої еко-шкіри можна створювати одяг, взуття, оббивку для меблів чи навіть інтер’єрне оздоблення автомобіля.

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На Сумщині виготовлятимуть сири із грибами шиїтаке, які покращують пам’ять

Крем-сир має у складі безліч корисних бактерій, але жодного цукру або жиру. Його рекомендують вживати всім категоріям споживачів, особливо...

Стартап вирощує у лабораторії чорну ікру на звичайному грибному корінні

Міцелій — це коренева структура грибів, яка складається з тонких ниток і слугує основою для росту грибних тіл. Він...

«Яготинське» презентує нові смаки ряжанки — з полуницею та з курагою

Завдяки додаванню фруктових та ягідних компонентів, напій набув ще більш яскравих та оригінальних смаків.«Ми постійно прагнемо дивувати наших споживачів...

«Електронний ніс» визначатиме свіжість м’яса без відкриття упаковки

У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, які з’являються під час зберігання м'ясних продуктів, у процесі їхнього розпаду....

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Олена Вовк, співвласниця Enzym Group, про інновації на ринку їжі: тренди, суперфуди та інвестиції

У 2023 році, в умовах повномасштабного вторгнення, Enzym Group...

Українська мануфактура створює унікальний сир з липою, трояндами та синім чаєм

Олексій Сінєльніков, засновник сироварні, говорить, що сир з липовим...

Hyperloop для бургерів: У майбутньому їжу доставлятимуть по підземним трубам

Реалізувати цю ідею взявся американський стартап Pipedream Labs. Інноватор на...

Проект веганського яйця, яке виготовляється за допомогою штучного інтелекту, зібрав мільйони інвестицій

Компанія орієнтована на створення екологічно чистих і здорових харчових...

Український бренд досипав у йогурти попкорну та готується до експорту в ЄС

“Ми взяли наш Білий йогурт і додали хрусткий попкорн....

Вибір редактора
В продовження теми