Іспанський стартап створив сирого тунця для суші з томатів та водоростей

Мадридський стартап Mimic Seafood розробив веганський “сирий” тунець всього з чотирьох інгредієнтів з використанням помідорів.

Флагманський продукт Tunato виготовляється з томатів, оливкової олії, соєвого соусу та екстракту водоростей і призначений для відтворення сирих шматків тунця для суші.

«Всі чотири інгредієнти поєднуються зі спеціями для забезпечення відмінного смаку», — сказала Іда Шпайєр, генеральний директор компанії.

Далі з суміші «витягується» вода, створюючи структуру, подібну до тунця. Ця вода йде на подальше виробництво — ікри лосося на рослинній основі.

Рослинний тунець Mimic Seafood вже вийшов на свій внутрішній ринок у Мадриді та Барселоні, де зі слів Шпайєр, полюбився споживачам.

До кінця 2021 року стартап планує вийти на ринок у Данії, а після масштабування виробництва — «пропонувати свою продукцію в більшості країн».

Mimic Seafood хоче розширити свій асортимент різними типами рибних аналогів, де всі вони будуть «натуральні, з чистими етикетками». До того ж не всі морепродукти на рослинній основі створюватимуться виключно для суші.

Хоча альтернативні морепродукти значною мірою представлені в європейській кухні, «рослинні» все ще залишаються прогалиною в альт-білковій промисловості.

Наразі стартап шукає фінансування для розширення виробництва.

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Колишній виконавчий директор Cargill просуватиме на ринок м’ясо із міцелію

Стартап Meati Foods уже доволі гучно заявив про себе на ринку альтернативної їжі. Зокрема, він створив м’ясне філе з...

На органічній фермі у горах варять волохатий сир часів вікінгів

Сир, створений із коров’ячого, часто знежиреного молока, проходить тривалий процес ферментації, зберігаючи автентичний смак та текстуру, які були відомі...

Пеппероні для робота. Domino’s офіційно запускає безпілотну доставку піци

Відтепер покупці, які роблять замовлення на веб-сайті Domino's, самі можуть вибрати, щоб їх піцу привіз робот Nuro R2.Nuro R2...

Український бренд виготовляє молоко для покращення пам’яті — із вівса та гречки

Гречане молоко Green Smile є 100% рослинним напоєм, який не містить лактози, холестерину, ГМО та доданого цукру. Натомість воно...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Може вас зацікавити

Британські розробники по QR-коду підкажуть, які продукти знищать цивілізацію

Foodsteps — перша британська технологічна компанія, яка надає інформацію...

Потенціал ринку альтернативного м’яса — чому такі продукти не тільки для веганів?

Ми звикли до соєвого та кокосового молока у магазинах,...

Стартап отримав желатин без корів — допомогли мікроби

Традиційно желатин роблять із колагену корів чи свиней. Він...

У 2021 році буде складено Глобальний індекс продовольства

Глобальний індекс харчових інновацій дозволить порівняти фактори, що сприяють...

Інвестиції у м’ясо із пробірки сягнули мільярда доларів: скільки компаній його вирощує

Як свідчить останнє дослідження ResearchAndMarkets, кількість стартапів у цьому...

Вибір редактора
В продовження теми