Щоб зробити такий висновок, дослідники проєкту Packaged Facts проаналізували сегмент продуктів, що містять пребіотики, пробіотики, багато клітковини та «суперпродукти» зі вмістом антиоксидантів, доданими вітамінами та мінералами, які можуть бути корисними для імунітету та здоров’я кишечника.
Протягом наступних п’яти років їх продажі дещо сповільняться. Але пандемія у 2020 та 2021 рр. дала сегменту серйозний поштовх, говорять аналітики.
Понад дві п’ятих споживачів зазначають, що через коронавірус вони купують більш корисні для здоров’я харчові продукти та напої. Крім того, вони почали витрачати більше часу на кухні.
З’явилися нові рецепти на навіть цілі кулінарні книги, присвячені здоров’ю кишечника та імунітету. Тим не менш, споживачі не тільки готують самі, а й більше купують корисної їжі, яка пропонується у зручному форматі.
На цьому фоні зросли продажі ферментованих напоїв, таких як комбуча, кефіру, йогурту та квашеної капусти. Продовжують з’являтися на полицях різноманітні корисні батончики, покращена вода, функціональні напої та «суперсоки».
Нагадаємо, раніше newfood.ua розповідав, що інвестиції у виробництво комбучі в реаліях українського ринку окупилися за перший рік роботи.