Більше комбучі та квашеної капусти: продажі їжі для зміцнення імунітету зросли на 50%

Ринок упакованих харчових продуктів та напоїв, які позиціонуються як здорова їжа або їжа для зміцнення імунітету, за результатами 2020 р. зріс більш ніж на 50%, до $59 млрд.

Щоб зробити такий висновок, дослідники проєкту Packaged Facts проаналізували сегмент продуктів, що містять пребіотики, пробіотики, багато клітковини та «суперпродукти» зі вмістом антиоксидантів, доданими вітамінами та мінералами, які можуть бути корисними для імунітету та здоров’я кишечника.

Протягом наступних п’яти років їх продажі дещо сповільняться. Але пандемія у 2020 та 2021 рр. дала сегменту серйозний поштовх, говорять аналітики.

Понад дві п’ятих споживачів зазначають, що через коронавірус вони купують більш корисні для здоров’я харчові продукти та напої. Крім того, вони почали витрачати більше часу на кухні.

З’явилися нові рецепти на навіть цілі кулінарні книги, присвячені здоров’ю кишечника та імунітету. Тим не менш, споживачі не тільки готують самі, а й більше купують корисної їжі, яка пропонується у зручному форматі.

На цьому фоні зросли продажі ферментованих напоїв, таких як комбуча, кефіру, йогурту та квашеної капусти. Продовжують з’являтися на полицях різноманітні корисні батончики, покращена вода, функціональні напої та «суперсоки».

Нагадаємо, раніше newfood.ua розповідав, що інвестиції у виробництво комбучі в реаліях українського ринку окупилися за перший рік роботи.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український бренд РябChick (Chick&Go) став переможцем престижної премії World Food Innovation Awards у Лондоні

25 березня у Лондоні на виставці The International Food & Drink Event (IFE) відбулось оголошення переможців однієї з найпрестижніших...

Українці стали більше пити кави вдома — дослідження.

Основні світові тренди ринку кави дійшли й до українського ринку. Хоча причини цих трендів дещо відрізняються від загальних світових...

Розробник м’яса із глив збільшив виробництво на 600% через неймовірний попит

Виробничий майданчик у Північному Йоркширі уже розширили на 3000 квадратних футів, що дозволить Myco значно збільшити вертикальне вирощування глив....

Продовольчий гігант створив заміну какао-масла з неочікуваного інгредієнту

Ця інноваційна заміна обіцяє виробникам підтримку стабільної якості та текстури м'яких шоколадних виробів, забезпечуючи при цьому економічну вигоду.Какао-масло традиційно...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Може вас зацікавити

«Салат майбутнього», створений за аерокосмічними технологіями, зібрав мільйон інвестицій

Загальні інвестиції в проект оцінюються майже в $13 млн Флагманський...

Стартап розробив «смак» курки, що знижує вміст солі в супах та маринадах

Багатовидову лінію харчових добавок ProFlavor доповнила нова розробка пікантного...

Захисники та захисниці можуть отримати 1 млн грн гранту на власний бізнес

Захисники і захисниці можуть отримати на ці цілі від...

Заморожену в азоті каву продають разом з канабісом

Кава та канабіс є саме тією “ідеальною парою”, яка...

Нідерландський стартап створює протеїн із стебел помідорів та трави

Grassa отримала фінансування в рамках участі у змаганні для...

Вибір редактора
В продовження теми