Більше комбучі та квашеної капусти: продажі їжі для зміцнення імунітету зросли на 50%

Ринок упакованих харчових продуктів та напоїв, які позиціонуються як здорова їжа або їжа для зміцнення імунітету, за результатами 2020 р. зріс більш ніж на 50%, до $59 млрд.

Щоб зробити такий висновок, дослідники проєкту Packaged Facts проаналізували сегмент продуктів, що містять пребіотики, пробіотики, багато клітковини та «суперпродукти» зі вмістом антиоксидантів, доданими вітамінами та мінералами, які можуть бути корисними для імунітету та здоров’я кишечника.

Протягом наступних п’яти років їх продажі дещо сповільняться. Але пандемія у 2020 та 2021 рр. дала сегменту серйозний поштовх, говорять аналітики.

Понад дві п’ятих споживачів зазначають, що через коронавірус вони купують більш корисні для здоров’я харчові продукти та напої. Крім того, вони почали витрачати більше часу на кухні.

З’явилися нові рецепти на навіть цілі кулінарні книги, присвячені здоров’ю кишечника та імунітету. Тим не менш, споживачі не тільки готують самі, а й більше купують корисної їжі, яка пропонується у зручному форматі.

На цьому фоні зросли продажі ферментованих напоїв, таких як комбуча, кефіру, йогурту та квашеної капусти. Продовжують з’являтися на полицях різноманітні корисні батончики, покращена вода, функціональні напої та «суперсоки».

Нагадаємо, раніше newfood.ua розповідав, що інвестиції у виробництво комбучі в реаліях українського ринку окупилися за перший рік роботи.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Два харчових гіганти створили алкоголь зі смаком легендарного сиру

Напій має особливий профіль, який нагадує легендарну закуску, зі смаком умамі, гострим ароматом сиру начо та м’яким солоним післясмаком.Алкоголь...

Ізраїльтяни створили жуйки з інгредієнтом із Аюрведи — знижує потяг до солодкого

Співзасновниці стартапу Гітіт Лахав і Шімріт Лев використали екстракт гімнеми (Gymnema sylvestre), відомий в аюверді за позитивний вплив на...

«Міцний» сік з яєчним білком та грибами заспокоює нервову систему

BUILD – перший у світі “міцний” сік з підвищеним вмістом протеїну, створений для задоволення зростального попиту на функціональні напої.BUILD...

ЄС виділить українським компаніям гранти на захист ідей унікальних продуктів

SME Fund – це ініціатива Європейської Комісії, яка реалізується Офісом інтелектуальної власності Європейського Союзу (EUIPO). Ініціатива діє з 23 січня...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Три тисячі видів алкоголю та кава Stаrbucks. Дніпровський супермаркет зняв питання, що випити

Вартість фірмових напоїв, представлених на сайті компанії, коливається від...

У легендарному британському стейк-хаусі подають стейки, надруковані на 3D-принтері

Запуск відбувся завдяки численним запитам клієнтів, що дотримуються рослинної...

Макуха, смородина та агрус — на Дніпропетровщині створюють екологічне вино

Засновник виноробня – Геннадій Кузьмін, який має фермерське господарство,...

В Ефіопії з «фальшивих бананів» роблять хліб, що може нагодувати 100 млн людей

Рослина, яку називають енсет або «фальшивий банан», в Ефіопії...

Вибір редактора
В продовження теми