Створили каву в чайних пакетах. Після подрібнення її промивають азотом

Wildland Coffee випустила перший продукт, націлений на любителів активного відпочинку, - каву в одноразових пакетиках.

Кава в пакетиках орієнтована на споживачів, які не мають часу повноцінно приготувати напій в дорозі чи в поході, та у яких немає доступу до спеціального обладнання.

Як говорить Зак Франц, засновник Wildland Coffee, всі доступні варіанти швидкого приготування справжньої кави мають обмежені можливості під час кемпінгу, піших прогулянок або будь-якої тривалої активності на свіжому повітрі

Як завзятий кемпер, він був здивований відсутністю зручних свіжих кавових розчинів.

“Я задумався, чому ніхто просто не кладе каву в пакетик, як чай. Це здається таким очевидним рішенням”, – каже Франц.

Проводячи дослідження концепції кавового чайного пакетика, він зрозумів, що формат упаковки використовувався на азіатських ринках протягом десятиліть, але ніколи не потрапляв на американський ринок.

Свій продукт Франц запустив у березні 2021 р.

Тоді засновник Wildland Coffee заявив, що споживачі мають негайно зрозуміти цінність кави у чайному пакетику. 

Додає, що за роки своєї діяльності засвоїв найцінніший урок з маркетингу: набагато краще бути зрозумілим, ніж розумним.

“Коли я кажу людям, що це кава в чайному пакетику (а не розчинна кава в пакетику), люди відразу розуміють, що це за продукт”, – сказав Франц.

Багато споживачів дивуються, чому ніхто не зробив цього раніше.

Wildland Coffee використовує для виробництва своєї кави зерна стійкого виробництва з бразильського міста Серрадо. Пакетики складаються в упаковку, яка підлягає подальшій переробці.

Зерна кави подрібнюють і кладуть у пакетики для чаю, а далі продукт проходить промивку азотом для видалення кисню і збереження свіжості.

Упаковка з п’яти пакетиків коштує $7,50, тобто $1,5 за штуку.

Ціна Wildland Coffee ставить її на один рівень з розчинною кавою Starbucks VIA ($14,99 за упаковку на 12 порцій), проте є нижчою від ціни прямих конкурентів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Служба доставки їжі DoorDash, з капіталізацією приблизно у $16 млрд подала заявку на IPO

Американська служба доставки їжі DoorDash планує вивести компанію на біржу до кінця 2020 року. Акції компанії з'являться на NYSE...

Шістсотрічна українська солеварня випустила сирну сіль та шукає нового інвестора

Склад сирної солі включає різні сири, як от "Світанок", "Монастирський", сир із трюфелем, "Торба", "Годз", "Магура", "Верде" та "Чорна...

Стартап розробив ковбасу і котлети із коноплі та рису для високоефективного харчування

Використовуючи інноваційний процес, який максимізує вміст поживних речовин, стартап створює котлети для гамбургерів, ковбаски та навіть крабли із насіння...

Преміум-бренд створив активовану воду, що посилює смак їжі у 10 разів

Вода, що проходить через швейцарську запатентовану технологію фільтрації, отримує додаткову "активацію" завдяки використанню технології електромагнітного резонансу, яка надає їй...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Інтелектуальні системи управління запасами: допомога AI в логістиці харчових продуктів

Що таке інтелектуальні системи управління запасами? Інтелектуальні системи управління запасами...

Поляки розробили наклейки, які подовжують термін зберігання грибів

Формат наклейки – простий у використанні, говорить Тім Малефіт,...

Спортсмени підсіли на коров’яче молозиво: продажі зростатимуть на 6% щороку

Такі припущення у ході свого дослідження висунула група аналітиків...

Злиття виробників пива та канабісу: гіганти готують випуск унікальних напоїв

Запропоноване злиття між двома компаніями має на меті створити...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок...

Вибір редактора
В продовження теми