Кава в пакетиках орієнтована на споживачів, які не мають часу повноцінно приготувати напій в дорозі чи в поході, та у яких немає доступу до спеціального обладнання.
Як говорить Зак Франц, засновник Wildland Coffee, всі доступні варіанти швидкого приготування справжньої кави мають обмежені можливості під час кемпінгу, піших прогулянок або будь-якої тривалої активності на свіжому повітрі
Як завзятий кемпер, він був здивований відсутністю зручних свіжих кавових розчинів.
“Я задумався, чому ніхто просто не кладе каву в пакетик, як чай. Це здається таким очевидним рішенням”, – каже Франц.
Проводячи дослідження концепції кавового чайного пакетика, він зрозумів, що формат упаковки використовувався на азіатських ринках протягом десятиліть, але ніколи не потрапляв на американський ринок.
Свій продукт Франц запустив у березні 2021 р.
Тоді засновник Wildland Coffee заявив, що споживачі мають негайно зрозуміти цінність кави у чайному пакетику.
Додає, що за роки своєї діяльності засвоїв найцінніший урок з маркетингу: набагато краще бути зрозумілим, ніж розумним.
“Коли я кажу людям, що це кава в чайному пакетику (а не розчинна кава в пакетику), люди відразу розуміють, що це за продукт”, – сказав Франц.
Багато споживачів дивуються, чому ніхто не зробив цього раніше.
Wildland Coffee використовує для виробництва своєї кави зерна стійкого виробництва з бразильського міста Серрадо. Пакетики складаються в упаковку, яка підлягає подальшій переробці.
Зерна кави подрібнюють і кладуть у пакетики для чаю, а далі продукт проходить промивку азотом для видалення кисню і збереження свіжості.
Упаковка з п’яти пакетиків коштує $7,50, тобто $1,5 за штуку.
Ціна Wildland Coffee ставить її на один рівень з розчинною кавою Starbucks VIA ($14,99 за упаковку на 12 порцій), проте є нижчою від ціни прямих конкурентів.