Стартап поки що не розголошує всіх інгредієнтів, з яких створене Next Egg 1.0, але наявні в ньому продукти виготовлені із соєвого білка, є 100% веганськими та не містять ГМО і штучних добавок.
Яєчна альтернатива зарекомендувала себе як універсальний інгредієнт традиційних японських страв, включаючи Oyako don, покритий яйцем.
На сьогодні Японія є другим за величиною споживачем яєць у світі після Мексики, втім способи виробничого процесу не надто гуманні та не широко відомі споживачам країни.
Коментуючи випуск нового продукту, Ріо Ширай, генеральний директор компанії каже, що вони сподіваються «підвищити обізнаність про проблеми, пов’язані з виробництвом яєць» та зменшити вуглецевий слід в галузі.
У компанії зазначають, що створення Next Egg 1.0 також передбачає задоволення «потреб веганського населення та людей, які страждають алергією на яйця», але до цього часу не мали «майже жодного варіанту комерційної веганської альтернативи на вибір».
Next Meats мають на меті розробити веганські прототипи всіх продуктів тваринного походження і «замінити все м’ясо тварин до 2050 року».
Next Egg 1.0 спочатку буде випущено в Японії, а згодом перейде на міжнародні ринки.
Наразі асортимент компанії доступний у 9 країнах світу.
Джерела: PR Newswire, Green Queen