Замовлення в McDonald’s почав приймати штучний інтелект. Точність – 85%

Десять ресторанів McDonald's в Чикаго почали використовувати нову систему на основі штучного інтелекту, яка може замінити живого оператора.

Система базується на голосовій платформі, створеній Apprente, яку McDonald’s придбала два роки тому.

Поки що рівень точності автоматизованої системи складає 85%. Вона може приймати 80% замовлень, а кожне п’яте вимагає участі людей. Однак це може істотно скоротити клієнтам час очікування в черзі, а ресторанам – перерозподілити існуючий штат співробітників на інші задачі.

В систему можна підв’язати також історію покупок кожного конкретного клієнта для формування автоматичних рекомендацій.

За словами Крістофера Кемпчінські, головного виконавчого директора McDonald’s, зараз система приймає замовлення на McNuggets та кортоплю фрі.

Повне впровадження технології, ймовірно займе більше 1-2 років

Кемпчінські говорить, що зараз спостерігається великий стрибок відвідуваності ресторанів. Інша проблема полягала в тому, аби навчити співробітників не кидатися відразу на допомогу клієнту, а дати шанс автоматизованій системі.

Окрім цієї інновації, McDonald’s також займається автоматизацією більшої частини роботи кухні, зокрема у зонах фритюру та грилю. Проте впровадженні цієї технології навряд чи буде розгорнуте в найближчі 5 років з огляду на рівень необхідних інвестицій.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв про те, що в меню McDonald’s з’явилися рослинні бургери.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Польська компанія створила м’ясо із конопель та просить не асоціювати його з каннабісом

Hempeat перетворила насіння на функціональні інгредієнти, з яких виготовила рослинне м’ясо, котлети для гамбургерів та фрикадельки. Продукти також містять пшеничний...

Творець першої у світі лабораторної риби тепер друкує на 3D-принтері диких вугрів

Це сталося після того, як виробник дебютував з першим у світі культивованим окунем разом із сінгапурським виробником культивованого м’яса...

Нові хіти в ресторанах — чорна ікра з морських водоростей та рослинна фуагра

Для початку токійська компанія виготовить близько 160 000 порцій веганської фуа-гри та ікри для 28 весільних залів і елітних...

Безос і Гейтс інвестували мільйони в стартап, який за допомогою вулканічного мікроба виробляє м`ясо

Альтернативні молочні та м’ясні продукти з’являться на полицях уже в цьому році.Поки що Nature's Fynd будує фабрику площею 35...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Грибні омари, равіолі та бекон: стартап запозичив ідею з японською кухні

Замовлення продукту доступне на сайті компанії, і, за словами...

Бокал для робота. Пошуком підробленного вина займеться штучний інтелект

Інноваційне рішення базується на основі двох різних технологій. Перша...

Вибір редактора
В продовження теми