Система базується на голосовій платформі, створеній Apprente, яку McDonald’s придбала два роки тому.
Поки що рівень точності автоматизованої системи складає 85%. Вона може приймати 80% замовлень, а кожне п’яте вимагає участі людей. Однак це може істотно скоротити клієнтам час очікування в черзі, а ресторанам – перерозподілити існуючий штат співробітників на інші задачі.
В систему можна підв’язати також історію покупок кожного конкретного клієнта для формування автоматичних рекомендацій.
За словами Крістофера Кемпчінські, головного виконавчого директора McDonald’s, зараз система приймає замовлення на McNuggets та кортоплю фрі.
Повне впровадження технології, ймовірно займе більше 1-2 років
Кемпчінські говорить, що зараз спостерігається великий стрибок відвідуваності ресторанів. Інша проблема полягала в тому, аби навчити співробітників не кидатися відразу на допомогу клієнту, а дати шанс автоматизованій системі.
Окрім цієї інновації, McDonald’s також займається автоматизацією більшої частини роботи кухні, зокрема у зонах фритюру та грилю. Проте впровадженні цієї технології навряд чи буде розгорнуте в найближчі 5 років з огляду на рівень необхідних інвестицій.
Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв про те, що в меню McDonald’s з’явилися рослинні бургери.