Картина м’ясом: японський ресторан за $100 продає гравюри із яловичини

Ресторан Hyotana, що базується в японському місті Шига, у співпраці з творчою компанією Kaya реалізував унікальну ідею та продає 700-грамові упаковки яловичини більш ніж за $100.

Hyotana та Kaya вирішили поєднати їжу та мистецтво, і через м’ясо передати багату історію Японії.

Ресторан відібрав мармурову яловичину Wagyu сорту A5, а Kaya створив упаковку, де помістив у рамку знамениті гравюри японського художника Кацусікі Хокусая із серії «Тридцять шість поглядів на гору Фудзі». Частину зображення замінило м’ясо.

Наприклад, нижче яскраво-червона яловичина виступає у вигляді гірської вершини:

Після того, як м’ясо виймається з упаковки та споживається, Hyotana рекомендує заповнити порожній простір, підклавши червоний папір під витвір мистецтва.

Товар продається під назвою Art Beef Gallery та коштує 13000 ієн, що приблизно становить $108.

Японські споживачі можуть його придбати на сайті ресторану в розділі Hitotema Art Beef Gallery.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Із відходів виробництва оливкової олії створюють здорові снеки та напої

Перетворити відходи виробництва оливкової олії на комерційні продукти взявся проєкт UP4HEALTH, що фінансується ЄС. Мануель Роман, тимчасовий координатор проєкту говорить,...

Ковбаса, що знімає стрес — британці розробили інноваційну їжу за стандартами Michelin

У асортименті Veganly Deli — делікатеси з високим вмістом білка та безмолочні сири, виготовлені за стандартами якості Мішлен Таким чином...

Китайський гігант першим розлив молоко та йогурти в упаковку з переробленої смоли

Молочний гігант Mengniu, що виготовляє йогурти та кисломолочні продукти розпочав співпрацю з фірмою Dow, котра займається дослідженням матеріалів для...

“Залізна людина” вкладається в ферму хробаків, з яких будуть виробляти корми для худоби та риби

Венчурні інвестори стоять у черзі, щоб вкластися у компанію Ynsect SAS, яка вирощуватиме хробаків для виробництва кормів для великої...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Британський уряд та ресторатори шукають веганську заміну фуа-гра. Вона буде з грибів та горіхів

Це стає особливо актуальним напередодні майбутньої заборони на делікатес,...

Лабораторне м’ясо в промислових масштабах згодом стане доступним для всіх — стартап

Це може бути конкурентоспроможною ціною в порівнянні з цілими...

Ірландці створили морозиво із легендарного пива

Морозиво містить 5% алкоголю за об’ємом і продається лише...

Покращує стресостійкість: український бренд виготовляє середньовічний шоколад

Шоколад ручної роботи виготовляється з високоякісних какао-бобів за технологією,...

Харчові тренди, які впливатимуть на майбутнє

Щоб насолодитися смаками та дослідити нові кордони гастрономії, заглибмося...

Вибір редактора
В продовження теми