PepsiCo знизить вміст цукру в напоях на 50% та “оздоровить” чипси

PepsiCo розширює асортимент закусок і напоїв по всій Європі, та бере на себе зобов’язання знизити середній рівень доданого цукру у власній продукції.

Очікується, що здорові закуски стануть найбільш швидкозростаючою продовольчою категорією компанії протягом наступних чотирьох років. До 2030 р. вона розшириться до $1 млрд.

Нові цілі будуть досягнуті шляхом зміни асортименту існуючих продуктів, включаючи Lay’s Oven Baked, та впровадження нової лінійки закусок PopWorks.

Для свого європейського асортименту напоїв, серед яких Pepsi-Cola, Lipton Ice Tea та 7UP, компанія обіцяє знизити середній рівень доданого цукру в усіх безалкогольних напоях до 25% до 2025 року та 50% до 2030 року.

PepsiCo урізноманітнить асортимент закусок, включивши більше корисних варіантів.

Нещодавно харчовий гігант приєднався до системи маркування поживних речовин NutriScore, яка оцінює загальну харчову цінність їжі за п’ятибальною шкалою від «А» до «Е». Тепер компанія націлена збільшити продаж закусок категорії «В».

Слід зазначити, що лінійка зернових снеків, представлена Quaker Oats вже пропонує широкий асортимент поживних закусок європейський споживачам, серед яких 70% продукції оцінюється як категорії «А» або «В» за NutriScore.

На сьогодні 48% напоїв PepsiCo містять до 100 калорій завдяки доданому цукру. Мета компанії – 67%.

Між іншим, згідно останнього звіту, 71% асортименту закусок відповідає цілям компанії щодо зменшення кількості насичених жирів.

Джерело: Food Ingredient First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Тепер без похмілля: в алкоголь з адаптогенними грибами інвестують мільйони доларів

Функціональні напої містять специфічні інгредієнти, які сприяють здоров’ю споживачів. Найчастіше в роздріб продаються енергетичні напої, які допомагають підвищити пильність. Теро...

Сподобалось навіть принцу: в ЕС вперше дегустували м’ясо із клітин

Приватна дегустація культивованих свинячих ковбасок пройшла у новій штаб-квартирі Meatable у Лейдені після отримання дозволу від уряду Нідерландів.Варто зазначити,...

Зірка популярного серіалу з Netflix створив веганську заміну не менш популярній Nutella

Новий бренд, що отримав назву TBH, утворився після двох років співпраці між Шнаппом і венчурною студією Umana.Веганська горіхова паста...

Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів «М’ясомаркет»

Магазини «М’ясомаркет» зʼявилися на ринку України у 2020 році. Їх спільно з партнерами-франчайзі запустила МХП, міжнародна компанія у сфері...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.Faircraft базується в Парижі й вже працює...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Може вас зацікавити

Не гудуть. ТОП-10 компаній, які планують нажитися на їстівних хробаках та цвіркунах

BUG смажить сушені цвіркуниПіонер у світі розробки рецептур продуктів...

Український бренд досипав у йогурти попкорну та готується до експорту в ЄС

“Ми взяли наш Білий йогурт і додали хрусткий попкорн....

В Нідерландах новорічне пиво варять з ялинкових голок

В Нідерландах знайшли застосування ялинкам після новорічних свят. Місцева...

Німці розробили низькокалорійні яйця з люпину, що імітують структуру курячих

Новий продукт має такі ж функціональні властивості, як звичайне...

Перша фабрика лабораторного м’яса з’явиться у Канаді у 2024 році

The Better Butchers хоче стати першою компанією в Канаді,...

Вибір редактора
В продовження теми