Одна з найбільших молочних компаній створила йогурти з «карпатською фішкою»

Молочна компанія «Галичина» випустила «Карпатську фішку» - оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для Карпатського регіону.

Лінійка включає йогурти зі смаками: «малиннич (малина)-гранат», «афини (чорниця)-чорна смородина», «вишня-ґоґодзи (брусниця)».

«Цього разу ми хотіли додати до карпатського йогурту справжню «Карпатську фішку» – інгредієнти, які відомі лише у цьому регіоні», – розповідає Оксана Андрушків, директорка з маркетингу компанії «Галичина».

Так з’явилися атмосферні назви «малиннич», «афини», «ґоґодзи».

Ідея лінійки полягає у тому, щоб створити неповторні смаки для споживачів та дати змогу посмакувати улюбленим йогуртом так, як це звикли робити в Карпатах. Це особливий регіон, де навіть звичні ягоди називають по-особливому, додає Андрушків.

«Карпатська фішка» наповнена силою та енергетикою гір

Дизайн паковань оновленої лінійки розробила українська брендингова агенція Dozen.

«Ми хотіли одночасно зберегти візуальну айдентику бренду «Галичина» та створити унікальну візуальну мову, щоб виділити лінійку. Ми звернулися до стилю ботанічної ілюстрації – така гіперреалістичність карпатських ягід якнайкраще підкреслює особливі смаки», – зазначила артдиректорка Dozen Олена Гаврилюк.

Окрім питних, компанія планує розробити лінійку густих йогуртів «Карпатська фішка».

Зараз «Галичина» — одне з найбільших молочних підприємств в Україні, розташоване на Львівщині.

87% сировини підприємство отримує з фермерських господарств, що забезпечує високий вміст білка, якісні показники молока та виготовленої продукції. 40% молока походить із Карпатського краю.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Тернопільський виробник яблук сушить здорові снеки з фруктів та кабачків

ФГ “Гадз” має 670 га саду та вирощує щороку 15 000 тонн яблук різних сортів Вони стають ідеальною сировиною для...

Пікнік на узбіччі. Нова функція Uber дозволяє забирати замовлення з ресторанів під час поїздки

Хоча компанія ще не отримала прибутку з моменту свого заснування у 2009-му, інтеграція між програмою Uber для проїзду та...

Щоб змінити смак віскі, рокери Metallica приставили до бочок сабвуфери

У Великобританії нещодавно запустили новий бренд міцних алкогольних напоїв, які створювали цілих десять років – Blackened American Whisky. З’явившись...

Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою

Продукт доступний  у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і білий персик.Сай Чалуваді, віцепрезидент відділу досліджень і розробок Liquid IV,...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує грибну біомасу з ферментованими овочами. Дегустатори високо оцінили кремовість продуктів, описуючи...

Може вас зацікавити

Джефф Безос протестував підземний гіперлуп для доставки їжі, який змінить ринок назавжди

Патент на створення мережі підземної доставки Amazon отримала ще...

Вибір редактора
В продовження теми