Одна з найбільших молочних компаній створила йогурти з «карпатською фішкою»

Молочна компанія «Галичина» випустила «Карпатську фішку» - оновлену лінійку йогуртів з інгредієнтами, що притаманні для Карпатського регіону.

Лінійка включає йогурти зі смаками: «малиннич (малина)-гранат», «афини (чорниця)-чорна смородина», «вишня-ґоґодзи (брусниця)».

«Цього разу ми хотіли додати до карпатського йогурту справжню «Карпатську фішку» – інгредієнти, які відомі лише у цьому регіоні», – розповідає Оксана Андрушків, директорка з маркетингу компанії «Галичина».

Так з’явилися атмосферні назви «малиннич», «афини», «ґоґодзи».

Ідея лінійки полягає у тому, щоб створити неповторні смаки для споживачів та дати змогу посмакувати улюбленим йогуртом так, як це звикли робити в Карпатах. Це особливий регіон, де навіть звичні ягоди називають по-особливому, додає Андрушків.

«Карпатська фішка» наповнена силою та енергетикою гір

Дизайн паковань оновленої лінійки розробила українська брендингова агенція Dozen.

«Ми хотіли одночасно зберегти візуальну айдентику бренду «Галичина» та створити унікальну візуальну мову, щоб виділити лінійку. Ми звернулися до стилю ботанічної ілюстрації – така гіперреалістичність карпатських ягід якнайкраще підкреслює особливі смаки», – зазначила артдиректорка Dozen Олена Гаврилюк.

Окрім питних, компанія планує розробити лінійку густих йогуртів «Карпатська фішка».

Зараз «Галичина» — одне з найбільших молочних підприємств в Україні, розташоване на Львівщині.

87% сировини підприємство отримує з фермерських господарств, що забезпечує високий вміст білка, якісні показники молока та виготовленої продукції. 40% молока походить із Карпатського краю.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українці створили їжу для екстремальних умов. Її беруть на Еверест, в Антарктиду та на фронт

ЇDLO була заснована у 2016 році підприємцями Іваном Кисилицею, Михайлом Темпером та Сергієм Андрєєвим.Продукти ЇDLO побували на Евересті та...

Голландці зібрали 1,2 млн євро на виробництво риб’ячого жиру без риби

Вливання капіталу було здійснене через інвестиційну платформу DuurzaamInvesteren.Останній раунд краудфандингу успішно закрили протягом трьох тижнів за участі приватних інвесторів.На...

В Європі створять велику мережу комашиних ферм на штучному інтелекті

Завдяки фінансуванню компанія створить велику міжнародну мережу комахоферм.Заснована у 2017 році, Nasekomo є біотехнологічною компанією, яка займається розведенням комах....

Олія з лабораторії містить вдесятеро менше «поганих жирів», ніж авокадо

Засновник Zero Acre Farms — підприємець Джефф Ноббс, який з дитинства звик споживати здорову їжу. «У середній школі я був...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Вчені розробили чай та каву з пробіотиками. Напої вживають після бродіння

Вчені Національного університету Сінгапуру розробили чай та каву з...

Японські вчені надрукували яловичий стейк по $900 за півторасантиметровий шматок

Для культивованої яловичини створення стейка за складом і структурою...

Вибір редактора
В продовження теми