Heineken створив робота зі штучним інтелектом, що приносить пиво. Холодне

Heineken створив мобільний розумний охолоджувач, керований «штучним інтелектом», котрий доставляє напої, «де б ти не був».

Останнім часом все більша кількість пивних компаній випробовує унікальні та нові засоби маркетингу шляхом випуску неортодоксальних пропозицій, починаючи від одягу і закінчуючи ігровими приставками.

Втім, Heineken пішли на випередження і створили автономного маленького робота під назвою «Beer Outdoor Transporter» або коротше — «ВОТ» та розробили мобільний додаток до нього.

Цей робот містить датчики LiDAR та систему штучного інтелекту, яка дозволяє йому орієнтуватися у будівлях або на відкритих майданчиках.

Шестиколісна платформа забезпечує можливість легкого пересування по траві, гравію та інших нескладних позашляхових місцевостях.

ВОТ містить інтегрований жорсткий кулер, який вміщує 12 банок пива з льодом та має, як кажуть виробники, «чарівну особистість штучного інтелекту».

«Куди б ви не пішли, ваш Heineken слідуватиме за вами», — пишуть на сайті компанії

Робот не продається через традиційні роздрібні канали, втім пивна компанія пропонує взяти участь у розіграші ВОТ-а, який стартує 1-го липня на своєму веб-сайті.

Прийняти участь у розіграші можуть особи, які досягли 21-річного віку.

Джерело: Hiconsumption, Heineken

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Не заважають: ринок замінників яєць активно зростає, але гравців все ще мало

Розвитку сегменту сприяють активний попит на рослинні інгредієнти, а також збільшення чисельності веганів, вегетаріанців та флекситаріанців серед населення. Одначе на...

Як ракета над Парижем: Український сервіс доставки їжі розпочав роботу у Греції та Франції

У Греції Rocket запустив доставку в Афінах. На сьогодні там підключені до сервісу десятки ресторанів в різних районах міста.У...

Їстівне чорнило для друку на тістечках визнали кошерним

Хоча їстівне чорнило принтерів Eddie завжди було кошерним, виробник зазначає, що слідування правилам виготовлення та постачання кошерного чорнила недостатньо,...

Samsung створила робота, який прибере речі, сервірує стіл, завантажить посудомийку та принесе вино

Робот має один маніпулятор з трьома шарнірами (умовно в плечі, лікті і на зап'ясті) — з клешнею, яка здатна...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Фермери створили молоко для покращення розуму

Молоко містить стандартних 12 основних поживних речовин, як і...

$1,1 млрд за мівіну: локшина швидкого харчування породить нового мільярдера

У разі успіху це стане найбільшим IPO в історії...

Штучний інтелект створює унікальні рецепти для підписників ChatGPT Plus

Першими, хто зможе протестувати віртуального шеф-кухара, стали підписники платної...

Український бренд створив джин, від якого немає похмілля

Spicer – один із перших українських брендів, що створює...

Wallmart анонсував запуск доставки продуктів за допомогою дронів

Програма доставки продуктів харчування і товарів першої необхідності буде...

Вибір редактора
В продовження теми