Виробник лабораторного лосося відкриє завод потужністю 90 тонн на рік

Wildtype, котрий спеціалізується на виготовленні культивованого лосося для суші, в найближчі 2-3 місяці введе в експлуатацію «перше у своєму роді» експериментальне виробництво.

Новітні потужності, розміщені в Сан-Франциско будуть включати в себе не лише виробничий цех, а й приміщення для дегустацій та освітніх цілей.

Очікується, що після відкриття потужність заводу буде становити 50 тис. фунтів (приблизно 23 тони) морепродуктів на клітинній основі, втім максимальний показник може досягати 90 тонн на рік.

Концепція, розроблена архітектором Шуо Чжай, передбачає демонстрацію майбутнього виробництва морепродуктів на основі клітин. Скляні двері відокремлюють суші-бар та навчальний центр, обладнаний трибунами для відвідувачів, від виробничого приміщення.

«Наш пілотний завод продемонструє процес створення філе риби за допомогою вирощування клітин», — сказав Ар’є Ельфенбайн, співзасновник Wildtype.

Передбачається, що відвідувачі матимуть можливість не лише поласувати культивованими морепродуктами, а й переглянути документальні фільми про клітинні технології.

Окрім поліпшення продовольчої безпеки, завод демонструє більш стійкий та етичний спосіб виробництва «морепродуктів найвищої якості».

Найближчим часом Wildtype розглядає можливість розширення та планує вивести культивований лосось в торгові мережі. 

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Насіння ацтеків лікує все — від гіпертонії до раку. Дослідження

Глобальний попит на другорядні культури, такі як чіа, просо та ямс, уже зараз починає зростати. Вони набувають все більшого...

Найбільший у світі переробник м’яса вирощуватиме лабораторну свинину в Іспанії

Компанія оголосила про плани щодо придбання BioTech Foods, іспанського стартапу, що займається вирощуванням м'яса у біореакторах, а також створення...

Kalyus Winery створює вино із найдавніших виноградних сортів на березі Дністра

У довоєнні часи Kalyus Winery організовувала дегустації вин з легкими закусками на мальовничому березі Дністра. Засновник виноробні Юрій Данилюк...

Легенда велоспорту вклав мільйони у жуйку, що замінює чашку кави

Маючи в команді лише 10 працівників, Rev Gum успішно продає на американському ринку унікальну товарну позицію – жувальну гумку...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі,...

У «Сільпо» випустили прищіпку до сюрстремінга

Сюрстремінг — ферментований оселедець зі Швеції, відомий у всьому...

Гігант харчопрому створив алкогольний коктейль зі смаком маринованих огірків

Це перший раз, коли Claussen виходить на ринок напоїв...

Шоколад та кава з молекул — каліфорнійці створили інноваційні продукти

Поєднуючи нові та вже існуючі технології з «архітектурою їжі»,...

Шеф-кухар Юрій Ковриженко про кулінарну дипломатію: котлету Скоропадського та хот-дог для короля Георга

Розкажіть, будь ласка, що таке кулінарна дипломатія?Це частина культурної...

Вибір редактора
В продовження теми