Інвестиційний раунд очолили Impact Fooding. Серед інших інвесторів, які підтримали Heura — Capital V, Unovis, Lever VC та Green Monday.
Слід зазначити, що кількома тижнями раніше їм вдалося зібрати 4 млн євро ($4,8 млн) у рамках краудфандингової кампанії на Crowdcube лише за 24 години.
Інвестиційний інтерес зумовлений швидким ростом стартапу. Huera вдалось завершити 2020 рік з оборотом у 8 млн євро, що втричі більше, ніж роком раніше.
На сьогодні лінійка аналогів м’яса рослинного походження включає курятину та яловичі гамбургери, а після отримання додаткових коштів іспанський стартап збирається працювати над створенням веганської свинини.
В найближчих планах Huera окрім розширення асортименту — покращення якості власної продукції.
Нещодавно компанія випустила більш здорову версію свого яловичого бургера «2.0», який містить менше насичених жирів та більшу кількість білка. Стартап використав оливкову олію для створення «нового жиру», що імітує властивості тваринних жирів.
«Ми єдині створили м’ясо на рослинній основі з використанням оливкової олії», — зазначив Марк Колома, співзасновник Huera.
Компанія планує вдвічі збільшити свою присутність на полицях британських супермаркетів найближчим часом з моменту появи там минулого року та вийти на ринок США.
Джерело: Green Queen