З 28 червня по 12 липня кожен американець, зареєстрований у додатку DraftKings матиме можливість зробити безкоштовну ставку на те, чи зможе Domino’s у 80% випадків видати піцу швидше, ніж за 2 хвилини.
Активність охоплює всі піцерії бренду на території США. Для неї DraftKings виділив у своєму додатку окремий розділ.
Переможці (а їх, можливо, буде дуже багато) розділять між собою призовий фонд у розмірі 200 тис. доларів.
Також Domino’s взяла на себе додаткове зобов’язання: якщо піца не буде доставлена до машини клієнта протягом 2 хвилин, вона дістається йому безкоштовно.
Це перший випадок, коли ставки робляться на результати діяльності компанії, говорить Арт Д’Еліа, директор з маркетингу в Domino’s.
«Ми даємо можливість передбачити, як йдуть справи у нашої компанії, і трохи повеселитися», — сказав він
Domino’s позиціонує партнерство з DraftKings як фокус на забезпеченості прозорості роботи компанії для клієнтів. Одночасно мережа піцерій вдало відволікає увагу від інших проблем. Багато ресторанів в США потерпають від нестачі робочої сили, через те що працівники борються з пандемічним вигоранням або шукають роботу з вищою зарплатою.
У серпні минулого року Domino’s провів серйозну кампанію з найму, щоб задовольнити попит у часи пандемії. Посеред іншого, компанія задумується про можливості автоматизації.