Французький аграрний гігант розробив інноваційне борошно з підвищеним вмістом клітковини

Limagrain Ingredients запустила нове пшеничне борошно, багате клітковиною, під назвою LifyWheat, яке “допомагає заповнити прогалину клітковини».

Згідно даних компанії, їхнє борошно містить резистентний крохмаль та  в десять разів більше клітковини, ніж існуюче на ринку.

За результатами дослідження Innova Market Insight, використання інгредієнтів з харчовими волокнами у всьому світі зменшується, демонструючи спад у 4% порівняно з підрахунками у 2019 та 2020 роках.

На це впливає в деякій мірі складність застосування додаткової клітковини у встановленій рецептурі, оскільки виробники можуть зіткнутися з технологічними обмеженнями — зміною кольору, текстури чи смаку.

LifyWheat дозволяє збільшити вміст клітковини в зернових продуктах «без будь-яких компромісів щодо смаку, текстури та дієтичних звичок», — кажуть Limagrain Ingredients.

Ще однією перевагою є те, що завдяки високому вмісту стійкого крохмалю, борошно LifyWheat може замінити частину засвоюваного крохмалю, що сприятиме зменшенню рівня цукру в крові після їжі.

Поряд з випуском нової лінійки борошна, компанія запустила онлайн-проєкт «Їжте клітковину, почувайтеся краще», щоб підвищити обізнаність про недостатнє споживання харчових волокон та стимулювати інтерес громадськості до даного питання.

Limagrain Ingredients вже випускають свій продукт у Європі та США, однак нещодавно вдалося налагодити перше партнерство з японською борошномельною компанією Nisshin Seifun Group.

Зараз проходить масштабування виробництва для експорту борошна до Японії.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У 2000 разів солодший за цукор — американці виводять на ринок новий підсолоджувач

У природі він міститься в невеликих кількостях у плодах західноафриканської рослини oubli, тоді як в комерційних масштабах підсолоджувач можна...

Щоб змінити смак віскі, рокери Metallica приставили до бочок сабвуфери

У Великобританії нещодавно запустили новий бренд міцних алкогольних напоїв, які створювали цілих десять років – Blackened American Whisky. З’явившись...

Як нейротехнології та штучний інтелект змінюють харчову індустрію та раціон

Штучний інтелект (ШІ) у харчовій індустрії змінює підхід до створення продуктів та їх персоналізації. Завдяки обробці великих обсягів даних,...

За прилавок магазину з морозивом поставили ввічливих роботів-кондитерів

Технічно Brown Bana — це скоріше ко-ботична установка, оскільки шарнірні роботні руки просто пересувають чашки та морозиво в капсулах,...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Голландці на 3D-принтері друкують солодощі зі сміття

У всьому світі третина їжі йде у харчові відходи,...

Білком для астронавтів стануть тютюнові шкідники

«Є багато цікавих джерел клітин для вирощування їжі, які,...

Фінни перетворять соняшникову макуху на м’ясо для флекситаристів

Макуха — це відходи, що лишаються після віджиму олії...

Енергетичне молоко — нове покоління продукту матиме у складі креатин, який додають у спортивні енергетики

Німецький виробник інгредієнтів Alzchem Group презентував найчистішу форму моногідрату...

«Продуктами року» 2022 споживачі назвали рослинний чеддер та котлети із грибів

«Це найбільша нагорода за інноваційні продукти, яку обирають споживачі....

Вибір редактора
В продовження теми