Згідно даних компанії, їхнє борошно містить резистентний крохмаль та в десять разів більше клітковини, ніж існуюче на ринку.
За результатами дослідження Innova Market Insight, використання інгредієнтів з харчовими волокнами у всьому світі зменшується, демонструючи спад у 4% порівняно з підрахунками у 2019 та 2020 роках.
На це впливає в деякій мірі складність застосування додаткової клітковини у встановленій рецептурі, оскільки виробники можуть зіткнутися з технологічними обмеженнями — зміною кольору, текстури чи смаку.
LifyWheat дозволяє збільшити вміст клітковини в зернових продуктах «без будь-яких компромісів щодо смаку, текстури та дієтичних звичок», — кажуть Limagrain Ingredients.
Ще однією перевагою є те, що завдяки високому вмісту стійкого крохмалю, борошно LifyWheat може замінити частину засвоюваного крохмалю, що сприятиме зменшенню рівня цукру в крові після їжі.
Поряд з випуском нової лінійки борошна, компанія запустила онлайн-проєкт «Їжте клітковину, почувайтеся краще», щоб підвищити обізнаність про недостатнє споживання харчових волокон та стимулювати інтерес громадськості до даного питання.
Limagrain Ingredients вже випускають свій продукт у Європі та США, однак нещодавно вдалося налагодити перше партнерство з японською борошномельною компанією Nisshin Seifun Group.
Зараз проходить масштабування виробництва для експорту борошна до Японії.