Українці почали пити в 14 разів більше рослинного молока: домінує вівсяне й соєве

Споживання рослинного молока в Україні всього за рік збільшилося майже в 14 разів: з 1,32 тис. т у 2019 році до 17,9 тис. т за результатами 2020 р.

Ринок рослинного молока в Україні сформувався відповідно до світових тенденцій, які прийшли зі США та Великобританії, вважають в аналітичній компанії ProConsulting. 

Зростання попиту на рослинне молоко в Україні більш-менш чітко почало вимальовуватися в 2017 році, а в 2018-му стартував зі своєю рослинною лінійкою перший вітчизняний виробник.

Розвиток ринку рослинного молока в Україні стримує вища ціна в порівнянні з коров’ячим 

Водночас, згідно з дослідженням Київського міжнародного інституту соціології та UA Plant-Based, понад 65% українців готові перейти на продукти рослинного походження.

Рослинне молоко, що пропонується українським споживачам, являє собою водну емульсію витяжки з горіхів, злаків, насіння і проростків деяких культур. Воно позиціонується як замінник натуральному молоку тваринного походження для веганів, людей з непереносимістю лактози і послідовників окремих ідей здорового харчування.

Проте воно містить глютен та не підходить для людей, що мають алергію на горіхи.

Найбільший попит українці демонструють на соєве та вівсяне молоко – воно містить найменше алергенів.

Ключовими каналами збуту рослинного молока в Україні є супермаркети і інтернет-магазини. Динамічно розвивається реалізація через ресторани й кафе. 

Експорт рослинного молока з України поки що відсутній.

Нагадаємо, недавно стартап розробив замінник тваринного молока з вишневих та персикових кісточок

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Як нейротехнології та штучний інтелект змінюють харчову індустрію та раціон

Штучний інтелект (ШІ) у харчовій індустрії змінює підхід до створення продуктів та їх персоналізації. Завдяки обробці великих обсягів даних,...

Інноваційний портативный генератор газує воду одним натисканням

Новий спосіб насолодитися газованою водою передбачає можливість зробити її прямо вдома. Пристрій під назвою "Terra", що означає "Земля", є відображенням...

В Ісландії печуть хліб на геотермальних джерелах: закопують у пісок та чекають 24 години

Повітря пахне сіркою, а крізь чорний пісок пробивається гаряча вода. Саме так виглядає чи не найбільш екологічна пекарня у...

Із капусти, селери та арахісу створили фарш для начос з терміном придатності до року

Фарш виготовляють із помідорів, моркви, цвітної капусти, селери, цибулі, арахісу, трав та спецій.Серед додаткових інгредієнтів — соус тамарі та...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Зірка «Гри престолів» разом з французьким брендом випустила шкіряні сумки з відходів яблук

Англійська акторка Мейсі Вільямс, відома завдяки своїй ролі Ар’ї...

Тримайтеся якнайдалі: як організувати харчовий простір у холодильнику

Щоб шлунок був у безпеці, а продукти харчування швидко...

Голландці створили перший у світі веганський глазурований сир із ферментованої пшениці

Хоча на ринку вже існують веганські альтернативи традиційним сирам,...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а...

McDonald’s готує “тест-драйв” рослинних бургерів, розроблених з Beyond Meat

McPlant — це бургер з котлетою на рослинній основі,...

Вибір редактора
В продовження теми