Uber придбав мажоритарний пакет акцій Cornershop ще у 2019 році. Уже тоді генеральний директор компанії Дара Хосровшахі говорила, що доставка бакалії — це сфера, в яку Uber хотів би заглибитися.
Однак плани підкоригувала пандемія, і ось майже два роки потому компанія заявила про те, що докупить решту бізнесу Cornershop.
Uber почав розширювати свою службу доставки продуктів на міжнародному ринку ще з весни минулого року — у квітні компанія оголосила про партнерство з Carrefour у Франції. У липні 2020 року Uber розпочав доставку продуктів через Cornershop у Канаді та Латинській Америці, а також США. Окремо від Cornershop Uber розширив свою продуктову доставку на Манхеттен.
Все це відбувається на тлі рекордних рівнів онлайн-покупок внаслідок пандемії. За даними Brick Meets Click, інтернет-продажі продуктів для доставки склали $6,6 млрд у квітні цього року. Це менше порівняно з $7,1 млрд у березні 2021-го, але значно перевищує $5,3 млрд у квітні 2020 р.
Нагадаємо, раніше Uber доповнив свій додаток новою функцією Pickup and Go, яка дозволяє пасажирам замовляти та забирати готові страви і продукти, перебуваючи у дорозі до місця призначення.
Це стало логічною відповіддю на тенденцію 2020 р., за результатами якого дохід Uber Еats зріс порівняно з попереднім роком на 152%.