Hyperbite Energy створила жувальний енергетик. У складі — 7 суперпродуктів

Бренд харчових добавок Hyperbite Energy створив свої перші енергетичні жувальні м’ятні цукерки.

Компанія поставила на меті здійснити революцію на ринку енернетиків, створивши швидкодіючий енергетичний продукт, який на відміну від існуючих рідин чи порошків, буде надзвичайно зручний у застосуванні.

Так Hyperbite Energy випустила два продукти: Hyperbite ENERGY та Hyperbite PRE-WORKOUT.

«Hyperbite Energy містить органічний кофеїн та поліфеноли, які отримують з кавових зерен та кавової вишні. Також у його складі є сім різних суперпродуктів для антиоксидантної та кровоносної підтримки», — повідомив Сем Хан, керівник компанії.

Одна жувальна цукерка містить 140 мг органічного кофеїну

Обидва варіанти жувальних цукерок створені з точним дозуванням і призначені для розчинення в роті, а не в кишечнику, що значно прискорює їхній вплив. Це також запобігає «розладам шлунку», які можуть виникнути при вживанні рідких чи порошкоподібних енергетиків.

Додатковою перевагою цих енергетичних смаколиків є зручний формат за економічно вигідною ціною за порцію.

Хан додає, що кавові зерна вирощуються на фермах, сертифікованих Rainforest Alliance, тому мають «етичну рослинну енергію та мікроелементи на рослинній основі в кожній гумці».

Hyperbite ENERGY та Hyperbite PRE-WORKOUT без ГМО, не містять консервантів та штучних барвників.

Hyperbite Energy позиціонує себе як бренд, популярний не лише серед спортсменів, а й шанувальників фітнесу чи просто людей, котрі шукають додаткові джерела енергії.

Джерело: Nutrition Insight, PR Newswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Виробництво цього горіха росте в геометричній прогресії. Ринок чекають нові суперпродукти

Згідно галузевого прогнозу, попит на горіхи макадамії зросте з $1,45 млрд у 2023 році до $2,43 млрд у 2028...

У пиво та шоти доливають кленовий сік: допомагає відновитися після спорту

Якщо у 2021 році обсяг ринку кленового соку становив $335 млн, то до 2030 року очікується, що він досягне...

Glovo going global. Investor of world-famous startup explained about the principles of investing in “unicorns”

Maksym Filippov, executive director of the GR Capital venture fund, is one of those able to recognize putative "unicorns"...

Футурологи назвали головний інгредієнт майбутнього. Ним стане повітря

Зростання цін на сировину змушує виробників харчових продуктів використовувати можливості, які надає повітря як інгредієнт.Про це заявила д-р Моргейн...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.Faircraft базується в Парижі й вже працює...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Може вас зацікавити

На Розточчі варять сири з темним пивом та копченю цибулею

Сироварня розташована в селі Рокитне, поруч з національним парком...

Пол Маккартні допоміг зібрати виробнику веганської курятини рекордні $100 млн інвестицій

У раунді взяли участь вже існуючі інвестори та нові,...

Інвестиції у foodtech: більше вливають у доставку, на черзі штучне молоко

Сума інвестицій збільшилася в порівнянні з аналогічним періодом 2019...

Zero waste lifestyle: що таке “нуль відходів”? Філософія безвідходного тренду

Останнім часом все частіше можна почути такий вираз, як...

Юкрейніан «Табаско». Гастрономічний стартапер з Закарпаття виготовляє чилі з чорнобривцями

Засновник гастрономічного стартапу Михайло Штефаньо розповідає, що ідея виникла...

Вибір редактора
В продовження теми