Компанія поставила на меті здійснити революцію на ринку енернетиків, створивши швидкодіючий енергетичний продукт, який на відміну від існуючих рідин чи порошків, буде надзвичайно зручний у застосуванні.
Так Hyperbite Energy випустила два продукти: Hyperbite ENERGY та Hyperbite PRE-WORKOUT.
«Hyperbite Energy містить органічний кофеїн та поліфеноли, які отримують з кавових зерен та кавової вишні. Також у його складі є сім різних суперпродуктів для антиоксидантної та кровоносної підтримки», — повідомив Сем Хан, керівник компанії.
Одна жувальна цукерка містить 140 мг органічного кофеїну
Обидва варіанти жувальних цукерок створені з точним дозуванням і призначені для розчинення в роті, а не в кишечнику, що значно прискорює їхній вплив. Це також запобігає «розладам шлунку», які можуть виникнути при вживанні рідких чи порошкоподібних енергетиків.
Додатковою перевагою цих енергетичних смаколиків є зручний формат за економічно вигідною ціною за порцію.
Хан додає, що кавові зерна вирощуються на фермах, сертифікованих Rainforest Alliance, тому мають «етичну рослинну енергію та мікроелементи на рослинній основі в кожній гумці».
Hyperbite ENERGY та Hyperbite PRE-WORKOUT без ГМО, не містять консервантів та штучних барвників.
Hyperbite Energy позиціонує себе як бренд, популярний не лише серед спортсменів, а й шанувальників фітнесу чи просто людей, котрі шукають додаткові джерела енергії.
Джерело: Nutrition Insight, PR Newswire