Технічно Brown Bana — це скоріше ко-ботична установка, оскільки шарнірні роботні руки просто пересувають чашки та морозиво в капсулах, тоді як людина додає начинку і подає готовий продукт відвідувачу.
Lounge Labs запевняє, що роботи і люди розділяють роботу порівну
“Brown Bana забезпечує інтерактивний досвід, коли клієнти та роботи спілкуються за допомогою емоційних рухових функцій та анімованих персонажів, які виражають різні емоджі”, — говорять у компанії.
Роботи виконують сім типів рухів, включаючи “привітання”, “дзвінок”, “відпочинок”, “сон” та різні танцювальні рухи, а також зображають міміку, відповідну для кожного руху. На навісний дисплей виводяться різні анімовані персонажі.
Ця театральність, звісно, приваблює покупців. Тим більше, що технологія все ще нова для більшості аудиторії.
Спостереження за роботом, який готує їжу, достатньо привабливе, щоб звернути увагу пересічних прохожих.
Lounge Labs вважає, що роботи Brown Bana будуть цікавими як для міленіалів, так і для споживачів покоління Z. Розробка націлена на кафе, парки розваг та тимчасові майданчики.
До слова, окрім робота для приготування морозива Lounge Lab має у своєму портфоліо робота-баристу LOUNGE’X, який виготовляє каву з пуувером, а також торговий автомат MooinSangHoei AI, що працює на штучному інтелекті.