До 2040 року 35% ринку займе лабораторне м’ясо, ще четверть складатиме рослинне

Культивоване м’ясо складе 35% від загальної кількості споживаного вже до 2040 року, а рослинні альтернативи становитимуть 25%. Про це йдеться у звіті консалтингової компанії Kearney.

Аналітики говорять, що «в довгостроковій перспективі переможе культивоване м’ясо. Втім, нові веганські альтернативи, такі як Impossible Burger та Beyond Burger відіграють значну роль у перехідний період».

Генетик великої рогатої худоби Елісон Ван Ененнам висловила свої сумніви щодо висновків Kearney. «Створення культивованого м’яса вимагає збору стовбурових клітин у живих тварин та розмноження їх в біореакторі. Ці живі клітини повинні отримувати поживні речовини у відповідному середовищі, що містить харчові компоненти, які ефективно підтримують та сприяють їх росту. Такий процес має кілька складних технічних аспектів», — каже вона.

Уджвал Аркалгуд, член Ради з питань споживчої довіри Центру цілісності харчових продуктів (CFI) вважає, що однією з найбільших проблем є здатність культивувати продукт, який буде еквівалентним справжньому білку. Таке м’ясо повинно не лише відтворювати смак та текстуру природного аналога, а й бути конкурентоспроможним по вартості.

Тим часом на ринку уже присутня велика кількість стартапів, що розробили власний культивований продукт. А каліфорнійській компанії Eat Just навіть вдалось його комерціалізувати. 

У грудні 2020 року Eat Just отримала схвалення Singapore Food Agency на випуск своєї культивованої курятини, що зараз реалізується за ціною, аналогічною традиційному м’ясу.

Нагадаємо, нещодавно Eat Just залучив $170 млн нового фінансування, яке спрямує на збільшення потужностей виробництва.

Вже зараз інноваційне м’ясо у Сингапурі можна замовити доставкою через foodpanda.

Джерело: Successful Farming

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Доставка їжі: тенденції, секрети, фішки, майбутнє ринку онлайн-доставки продуктів

Основні екологічні тренди продуктового ритейлу:Відмова від пластику; Етичне ставлення до тварин; Піклування про екологію.Як грамотно доставляти їжу: які...

Дніпровський виробник тортів вчетверо збільшив виробництво під час війни

Компанія Nonpareil, заснована у 2010 році, сьогодні входить до трійки лідерів національного ринку тортів і тістечок, поступаючись лише Roshen...

Пляжний бургер та крабовий пиріг: канадські гіганти створюють м’ясо з цукрових водоростей

Наразі триває етап науково-дослідної роботи у рамках партнерства та вже розроблені перші страви. Комерційне виробництво розпочнеться навесні 2022 року «Перехід на...

На Kickstarter збирають фінансування на хліб повільного бродіння за старовинним рецептом

Стартап створює хліб повільного бродіння з натуральною закваскою та на основі власного свіжозмеленого борошна.Для того, щоб стати повноцінною комерційною...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Штучний інтелект допоможе скоротити харчові відходи та придумає рецепти із того, що є у холодильнику

Мета розробників – допомогти споживачам максимально використовувати придбані продукти...

Роздери горлянку! Вінницька компанія робить надгострі соуси з провокативними назвами

В асортименті українського виробника — ферментовані соуси з провокаційними...

Унікальні високобілкові водорості стануть на третину м’ясом або рибою

Компанія збільшує обсяги виробництва після переходу від пілотного заводу...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які...

Шоколадний гігант розробив інноваційну упаковку, яка контролюватиме розмір порцій продукту

Упаковка дозволить споживати її вміст невеликими порціями: з’ївши пів...

Вибір редактора
В продовження теми