До 2040 року 35% ринку займе лабораторне м’ясо, ще четверть складатиме рослинне

Культивоване м’ясо складе 35% від загальної кількості споживаного вже до 2040 року, а рослинні альтернативи становитимуть 25%. Про це йдеться у звіті консалтингової компанії Kearney.

Аналітики говорять, що «в довгостроковій перспективі переможе культивоване м’ясо. Втім, нові веганські альтернативи, такі як Impossible Burger та Beyond Burger відіграють значну роль у перехідний період».

Генетик великої рогатої худоби Елісон Ван Ененнам висловила свої сумніви щодо висновків Kearney. «Створення культивованого м’яса вимагає збору стовбурових клітин у живих тварин та розмноження їх в біореакторі. Ці живі клітини повинні отримувати поживні речовини у відповідному середовищі, що містить харчові компоненти, які ефективно підтримують та сприяють їх росту. Такий процес має кілька складних технічних аспектів», — каже вона.

Уджвал Аркалгуд, член Ради з питань споживчої довіри Центру цілісності харчових продуктів (CFI) вважає, що однією з найбільших проблем є здатність культивувати продукт, який буде еквівалентним справжньому білку. Таке м’ясо повинно не лише відтворювати смак та текстуру природного аналога, а й бути конкурентоспроможним по вартості.

Тим часом на ринку уже присутня велика кількість стартапів, що розробили власний культивований продукт. А каліфорнійській компанії Eat Just навіть вдалось його комерціалізувати. 

У грудні 2020 року Eat Just отримала схвалення Singapore Food Agency на випуск своєї культивованої курятини, що зараз реалізується за ціною, аналогічною традиційному м’ясу.

Нагадаємо, нещодавно Eat Just залучив $170 млн нового фінансування, яке спрямує на збільшення потужностей виробництва.

Вже зараз інноваційне м’ясо у Сингапурі можна замовити доставкою через foodpanda.

Джерело: Successful Farming

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Локшина з відходів пивоваріння отримала нагороду в Сінгапурі

Це – розробка KosmodeHealth, стартапу заступника керівника відділу харчових наук і технологій Національного університету Сінгапуру, у співпраці з Nestlé...

Європейські гіганти м’ясної галузі запустять хаб для виробників лабораторного м’яса

Існує багато аргументів на користь масового культивування м’яса: відпадає необхідність забою тварин, застосування антибіотиків, відведення ферм під виробництво, які...

В Одесі виробляють живу олію з осадом, що посилює смак

Засновники підприємства говорять, що їхня сім'я вже понад п'ять років не використовує рафіновані олії з полиць супермаркетів після того,...

Мікроби ферментують із фруктових відходів жир, який замінить пальмову олію

Стартап використовує технологію точної ферментації, за якої мікроби живляться фруктовими відходами й продукують жир, який можна вживати у їжу.Прототип...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже...

Тонна щогодини. Німці створили промислове обладнання для рослинного м’яса

Обладнання позиціонується як промислове. Компанія розраховує, що воно стане...

Генетично модифіковані продукти: переваги та ризики для споживачів

Генетично модифіковані організми (ГМО) були суперечливим питанням протягом останніх...

Сила імені. Як українське морозиво «Рудь» підкорило світ

Н ині компанія, історія якої почалася задовго до незалежності України,...

Олена Вовк, співвласниця Enzym Group, про інновації на ринку їжі: тренди, суперфуди та інвестиції

У 2023 році, в умовах повномасштабного вторгнення, Enzym Group...

Вибір редактора
В продовження теми