Nestlé інвестувала $0,2 млрд у нові лінії виробництва «безвідходної» кави

Nespresso, бренд кави, що належить групі Nestlé, інвестував $178 млн у розширення свого виробництва кави Romont у Швейцарії для задоволення зростаючого попиту на каву преміум-класу.

Згідно із заявою Nestlé, на місці вже розпочаті роботи з першими виробничими лініями, які, очікується, повністю запрацюють до червня 2022 року.

Завод Romont, відкритий у 2015 році, є центром виробництва кави Nespresso Vertuo, яка зараз доступна у 24 країнах Північної Америки, Європи та Азії.

Нові вливання капіталу дозволять побудувати другий виробничий цех до заводу, що подвоїть виробничі потужності завдяки десяти новим лініям з виготовлення Nespresso Vertuo та Professional.

Загалом за останні 10 років Nespresso інвестував $779 млн у свої три швейцарські виробничі центри в кантонах Во та Фрібур, де кавові зерна, що вирощуються за сталими принципами господарювання, перетворюються на високоякісну каву.

Також компанія звертає велику увагу на інновації та боротьбу з відходами. Відповідно до цілей сталого розвитку Nestlé, всі виробничі центри Nespresso працюватимуть “без відходів на звалище”.

Розширення також базуватиметься на тих самих принципах LEED (Лідерство в енергетиці та дизайні навколишнього середовища), якими керувалося будівництво виробничого центру Romont у 2015 році. Це означає, що нові потужності будуть енерго- та водоефективними, враховуватимуть здоров’я та добробут працівників на робочому місці.

До слова, деякі ініціативи, здійснені Nespresso з метою задоволення вимог LEED, включають використання 20% перероблених будівельних матеріалів та 18% зменшення енергоспоживання на місці завдяки рекуперації тепла від жаровні, потрійному склінню та використанню світлодіодного освітлення.

Джерело: Nestlé, Food Business Africa

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Принц Чарльз проти «збочених» субсидій у тваринництво та покладає надії на альтернативне м’ясо

«Я завжди відчував, що ми надмірно експлуатуємо та завдаємо шкоди природі, не розуміючи, наскільки ми залежимо від усього, що...

Найтовстіші та найтонші, з омегою та з «неправильного» батату — ринок чіпсів кишить новинками

У міру того як населення світу стає більш уважним до свого здоров’я, виробники чіпсів починають шукати корисніші варіанти. Серед...

Lay’s перетворив свою фірмову картоплю в унікальну горілку до святкового сезону

Відомий своїми картопляними чіпсами бренд Lay’s, котрий належить PepsiCo, дебютував в абсолютно новій категорії — якраз до найближчих свят.Lay’s...

50% споживачів готові доплачувати за корисну та місцеву їжу: про тренди майбутнього

Такі результати глобального дослідження, отримані міжнародною консалтинговою компанією PwC. У березні цього року аналітики опитали понад 7 тис. респондентів...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Найбільша українська мережа пекарень відкрила перший заклад у Празі

Заклад відкрився в самому центрі Праги в ТЦ Palladium,...

Львів’яни варять кабачкові цукати, які схожі на банан та диню

“За нашою традицією, це повністю натуральний продукт. Навіть у...

Суперпродукт майбутнього: із ряски роблять зелену ікру та збираються вирощувати на Марсі

Ряска (лемна, водяна сочевиця, або інколи навіть “зелена ікра”)...

NEWFOOD.UA та експерти обрали найкращі інноваційні харчові компанії

Редколегією першого українського видання про фудтек — NEWFOOD.UA —...

Жінки-підприємиці можуть отримати до 100 тис. грн на нове обладнання

Переможці конкурсу отримають гранти в розмірі від 15 тис....

Вибір редактора
В продовження теми