Nestlé інвестувала $0,2 млрд у нові лінії виробництва «безвідходної» кави

Nespresso, бренд кави, що належить групі Nestlé, інвестував $178 млн у розширення свого виробництва кави Romont у Швейцарії для задоволення зростаючого попиту на каву преміум-класу.

Згідно із заявою Nestlé, на місці вже розпочаті роботи з першими виробничими лініями, які, очікується, повністю запрацюють до червня 2022 року.

Завод Romont, відкритий у 2015 році, є центром виробництва кави Nespresso Vertuo, яка зараз доступна у 24 країнах Північної Америки, Європи та Азії.

Нові вливання капіталу дозволять побудувати другий виробничий цех до заводу, що подвоїть виробничі потужності завдяки десяти новим лініям з виготовлення Nespresso Vertuo та Professional.

Загалом за останні 10 років Nespresso інвестував $779 млн у свої три швейцарські виробничі центри в кантонах Во та Фрібур, де кавові зерна, що вирощуються за сталими принципами господарювання, перетворюються на високоякісну каву.

Також компанія звертає велику увагу на інновації та боротьбу з відходами. Відповідно до цілей сталого розвитку Nestlé, всі виробничі центри Nespresso працюватимуть “без відходів на звалище”.

Розширення також базуватиметься на тих самих принципах LEED (Лідерство в енергетиці та дизайні навколишнього середовища), якими керувалося будівництво виробничого центру Romont у 2015 році. Це означає, що нові потужності будуть енерго- та водоефективними, враховуватимуть здоров’я та добробут працівників на робочому місці.

До слова, деякі ініціативи, здійснені Nespresso з метою задоволення вимог LEED, включають використання 20% перероблених будівельних матеріалів та 18% зменшення енергоспоживання на місці завдяки рекуперації тепла від жаровні, потрійному склінню та використанню світлодіодного освітлення.

Джерело: Nestlé, Food Business Africa

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Кулебяка для Кулібіна. Uniliver навчає сім’ї винаходити їжу з відходів

«Харчові відходи — це зростаюча гуманітарна та екологічна криза», — говорить Крістіна Бауер-Планк з Unilever.Компанія взяла за мету боротьбу...

«Ковбойський» стартап хоче повторити процес поїдання коровою трави за допомогою мікробів та перевинайти сир

Засновники стартапу — підприємці Яап Кортевег і Ніко Коффеман. Вони звернули увагу на сегмент веганського молока після того, як...

Стартап вирощує у лабораторії чорну ікру на звичайному грибному корінні

Міцелій — це коренева структура грибів, яка складається з тонких ниток і слугує основою для росту грибних тіл. Він...

Безпечний і якісний стритфуд в Україні: тренди і поради від експертів ринку 

Як розвивається український стритфуд? Які у нього перспективи? На що звернути увагу тих, хто працює у цій сфері й...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Стартапи у сфері foodtech: ТОП-10 інноваційних проєктів 2024 року

Сфера Foodtech швидко розвивається, і нові стартапи вносять значні...

Часниковий ас: українці помістили часник у гранули та презентували в Дубай

Це — біологічно активні добавки (БАДи) у вигляді капсул...

Чай, каву та пиво з канабісом — піонери ринку напоїв створили нові продукти

Марк Махоні, досвідчений інвестор з 35-річним досвідом у сегменті...

Молочний гігант Fonterra запустив виробництво сироватки без корів

Стартап з’явився через три роки після того, як Fonterra...

Американські школи переходять на веганське меню — учні втомилися від традиційної їжі

Нова програма, яку ввели після успішного запуску безм’ясних понеділків...

Вибір редактора
В продовження теми