Nestlé інвестувала $0,2 млрд у нові лінії виробництва «безвідходної» кави

Nespresso, бренд кави, що належить групі Nestlé, інвестував $178 млн у розширення свого виробництва кави Romont у Швейцарії для задоволення зростаючого попиту на каву преміум-класу.

Згідно із заявою Nestlé, на місці вже розпочаті роботи з першими виробничими лініями, які, очікується, повністю запрацюють до червня 2022 року.

Завод Romont, відкритий у 2015 році, є центром виробництва кави Nespresso Vertuo, яка зараз доступна у 24 країнах Північної Америки, Європи та Азії.

Нові вливання капіталу дозволять побудувати другий виробничий цех до заводу, що подвоїть виробничі потужності завдяки десяти новим лініям з виготовлення Nespresso Vertuo та Professional.

Загалом за останні 10 років Nespresso інвестував $779 млн у свої три швейцарські виробничі центри в кантонах Во та Фрібур, де кавові зерна, що вирощуються за сталими принципами господарювання, перетворюються на високоякісну каву.

Також компанія звертає велику увагу на інновації та боротьбу з відходами. Відповідно до цілей сталого розвитку Nestlé, всі виробничі центри Nespresso працюватимуть “без відходів на звалище”.

Розширення також базуватиметься на тих самих принципах LEED (Лідерство в енергетиці та дизайні навколишнього середовища), якими керувалося будівництво виробничого центру Romont у 2015 році. Це означає, що нові потужності будуть енерго- та водоефективними, враховуватимуть здоров’я та добробут працівників на робочому місці.

До слова, деякі ініціативи, здійснені Nespresso з метою задоволення вимог LEED, включають використання 20% перероблених будівельних матеріалів та 18% зменшення енергоспоживання на місці завдяки рекуперації тепла від жаровні, потрійному склінню та використанню світлодіодного освітлення.

Джерело: Nestlé, Food Business Africa

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап придумав, як добувати найдорожчий інгредієнт для лабораторного мяса без забою корів

Продукт доступний у сегменті B2B для продажу компаніям, які вирощують культивоване м’ясо. у разі зростання сприйняття споживачами ринок культивованого м’яса...

Американці виготовили альтернативне грудне молоко методом бродіння

Для створення альтернативного грудного молока стартап використовує не клітинне вирощування, як більшість його попередників, а власну мікробну платформу.«Наша мета...

Інноваційні технології у сфері ресторанного бізнесу

Кілька років тому найбільш вдалими інноваціями в ресторанному бізнесі вважалися бронювання столиків телефоном та виклик таксі до входу. Потім...

Вчені пропонують виготовляти рослинне м’ясо з арахісової шкаралупи

Це відкриття має потенціал змінити підходи до управління харчовими відходами та водночас сприяти підвищенню продовольчої безпеки, поліпшенню здоров'я людей...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Кава зі смаком свинини та алкогольний лате: китайці готуються до свята

Напій під назвою «Abundant Year Savory Latte» поєднує соус...

Невидиме випромінювання та гриби: вчені створили вітаміни для веганів

Згідно угоди, зусилля Scelta Inside будуть спрямовані на використання...

Стартап Hyundai зібрав $10 млн на завод з виробництва грибної шкіри

Гроші підуть на комерціалізацію штучної шкіри на основі міцелію...

Одна з найбільших молочних компаній створила йогурти з «карпатською фішкою»

Лінійка включає йогурти зі смаками: «малиннич (малина)-гранат», «афини (чорниця)-чорна...

Вибір редактора
В продовження теми