Створити концепцію безм’ясного ресторану в Німеччині спонукав великий попит на веганську їжу в країні. Згідно досліджень аналітиків, продажі альтернативного м’яса у Німеччині зросли на вражаючі 226% за останні два роки і досягли 181 млн євро (приблизно $218 млн).
Burger King у партнерстві з дочірньою компанією Unslever — The Vegetarian Butcher створили новітній заклад, де пропонують відвідувачам вегетаріанські версії своїх фірмових страв.
На відкритті в Кельні 7-11 червня в обов’язковому порядку гостям були представлені веганський бургер з рослинною котлетою від The Vegetarian Butcher, веганський майонез та кетчуп Hellman, нагетси з овочевої альтернативи птиці.
Безм’ясне меню доповнили новинками. Серед них гамбургер з рослинними нагетсами, рослинний бургер Junior Whopper та та страви з курятини на рослинній основі.
Заклад Burger King також пропонує веганське безмолочне морозиво від компанії Ben & Jerry’s.
Новий ресторан з меню на рослинній основі орієнтується не лише на вегетаріанців, а й відчиняє свої двері для флекситаріанців та любителів м’яса, де кожен лишиться задоволеним, завдяки «ексклюзивним продуктам рослинного походження», — пишуть на сайті Burger King Germany.
Burger King вже співпрацює з The Vegetarian Butcher у Великобританії, Індонезії, Об’єднаних Арабських Еміратах та Європі. Втім, це перший випадок, коли заклад повністю відмовляється від м’ясних страв у меню.
Джерело: Green Queen, Burger King