Кав’ярня на ВДНГ продає пряні трави та готує авторські чаї

Компанія Kitchen&Garden поєднала вирощування пряних трав у горщиках та кав’ярню, і ця концепція виявилася напрочуд привабливою для відвідувачів.

spot_img

Магазин і кав’ярня Kitchen&Garden розташовані в яблуневому саду на ВДНГ (м. Київ).

Катерина Безжон, засновниця компанії, говорить, що до нинішнього формату дійшли поступово. Сам же бізнес починався із вирощування пряних трав.

«Зараз намітилася тенденція, коли люди хочуть побути подовше у місцях відпочинку, залишитися на каву, – ділиться вона. – Спочатку у нас був магазин з пряними травами та квітами. Потім я розробила різні трав’яні чаї, у нас були пироги. Далі про нас дізналося більше людей, ми дійшли до формату кафе».

Сьогодні Kitchen&Garden має невелику пікнікову зону у яблуневому саду, де можна відпочити, випити кави та з’їсти десерт

«Ми поєднали пряні трави із кав’ярнею. Наші споживачі хочуть не лише зробити покупки, але залишитися довше, щоб відчути всю атмосферу», – каже Безжон.

Для цього в Kitchen&Garden працюють над затишком, вмикають музику, підбирають асортимент десертів – щоб відвідувач міг максимально розслабитися у заміському просторі.

Музику включають і рослинам – щоб швидше росли

«Бізнес у сфері обслуговування дуже складний. Доглядати за рослинами, приміром, значно простіше. Але попит зростає, тож ми наймаємо людей та розширюємо свою діяльність», – додає засновниця.

На її думку, поєднання аграрного бізнесу з сегментом HoReCa у майбутньому буде дуже перспективним.

Наприклад, виробникам яблук чи груш буде чудово відкрити фреш-бар поряд з садом. Такі кафе будуть користуватися високою популярністю, адже містяни зараз шукають природне середовище, де можна було б розслабитися та відпочити.

Джерело: AgroFM, Kitchen&Garden

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Безпечний і якісний стритфуд в Україні: тренди і поради від експертів ринку 

Як розвивається український стритфуд? Які у нього перспективи? На що звернути увагу тих, хто працює у цій сфері й...

Новозеландці створили безалкогольні джин, віскі та ром — не дають сп’яніти, але настрій піднімають

У компанії стверджують, що їхній безалкогольний джин, ром і віскі викликають у споживачів відчуття, як після вживання алкогольних напоїв,...

$15 тис. за переїдання. У Китаї прийняли закон про марнотратство в їжі

Заходи щодо зменшення харчових відходів посилили після того, як президент Сі Цзіньпін назвав витрачену суму «шокуючою і страждаючою».За даними...

Золото льону: як український виробник інноваційних снеків виріс попри карантин

Пандемія — не кращий час для експериментів? Ймовірно. Але чудова можливість зробити ривок для продукту, який уже встиг отримати...

Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила собі за мету створити безкомпромісні альтернативи стравам тваринного походження. Сашимі виготовляється...

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент продукції, що не містить пластику, та зміцнити позиції на ринку,...

Може вас зацікавити

Крафтовим виробникам роздають гранти на автентичні продукти

Переможці конкурсу отримають мікрогрант у сумі 1500 грн на...

Нідерландська компанія створила інноваційне молоко для здорового старіння

Три нові формули молока та сироватки відповідають нормам Китаю,...

Вибір редактора
В продовження теми