Загальна сума інвестицій з початку роботи бренду становить $61 млн.
Перший продукт компанії — NUGGS — це курячий нагетс на основі гороху. Виробник розпочав його доставку поштою 2 роки тому, а у березні 2020-го вийшов у роздрібний рітейл.
У липні минулого року SIMULATE представила свій другий продукт — рослинні хот-доги DOGGS. З тих пір компанія розширила свою лінійку ще й гострими нагетсами та котлетами.
На сьогодні NUGGS доступні у понад 5000 торгових точках
До кінця цього року компанія розшириться ще на 10 000.
SIMULATE отримала фінансування у той час, коли категорія м’яса на рослинній основі активно зростає. За даними Інституту доброї їжі, продажі в США м’яса на рослинній основі збільшилися на $430 млн з 2019 по 2020 рік, а зараз цей ринок оцінюється у $1,4 млрд.
Це зумовлює посилену конкуренцію між учасниками ринку. З одного боку, SIMULATE намагається утиснути Nowadays, яка щойно залучила $2 млн інвестицій, з іншого — Rebellyous, яка значно розширила свою роздрібну присутність на північному заході США.
Є й більші гравці, такі як Target, який нещодавно випустив власну лінійку рослинних нагетсів. М’ясний гігант Tyson також має власну лінійку нагетсів на рослинній основі.
SIMULATE заявляє, що використає нове фінансування, щоб потроїти свою команду, пришвидшити розробку нових продуктів, розширити виробництво.
Частина коштів піде на збільшення роздрібної присутності та міжнародну діяльність.