Виробник курячих нагетсів з гороху залучив $50 млн, щоб потроїти свою команду

Компанія SIMULATE, яка стоїть за торговою маркою рослинної курятини NUGGS, залучила $50 млн фінансування.

spot_img

Загальна сума інвестицій з початку роботи бренду становить $61 млн.

Перший продукт компанії — NUGGS — це курячий нагетс на основі гороху. Виробник розпочав його доставку поштою 2 роки тому, а у березні 2020-го вийшов у роздрібний рітейл.

У липні минулого року SIMULATE представила свій другий продукт — рослинні хот-доги DOGGS. З тих пір компанія розширила свою лінійку ще й гострими нагетсами та котлетами.

На сьогодні NUGGS доступні у понад 5000 торгових точках

До кінця цього року компанія розшириться ще на 10 000.

SIMULATE отримала фінансування у той час, коли категорія м’яса на рослинній основі активно зростає. За даними Інституту доброї їжі, продажі в США м’яса на рослинній основі збільшилися на $430 млн з 2019 по 2020 рік, а зараз цей ринок оцінюється у $1,4 млрд.

Це зумовлює посилену конкуренцію між учасниками ринку. З одного боку, SIMULATE намагається утиснути Nowadays, яка щойно залучила $2 млн інвестицій, з іншого — Rebellyous, яка значно розширила свою роздрібну присутність на північному заході США.

Є й більші гравці, такі як Target, який нещодавно випустив власну лінійку рослинних нагетсів. М’ясний гігант Tyson також має власну лінійку нагетсів на рослинній основі.

SIMULATE заявляє, що використає нове фінансування, щоб потроїти свою команду, пришвидшити розробку нових продуктів, розширити виробництво.

Частина коштів піде на збільшення роздрібної присутності та міжнародну діяльність.

Джерела: The Spoon, SIMULATE

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Півторастолітня компанія створила інноваційні снеки для тих, хто хоче схуднути

General Mills (створена у 1866 році) називає чотири тенденції сучасної дієти: збільшення кількості білка, зменшення кількості шкідливих вуглеводів, споживання калорій,...

У найближчі десять років має з’явитися 800 заводів з виробництва рослинного м’яса

Про це свідчать прогнози некомерційної організації Good Food Institute (GFI), які базуються на загальнодоступних прогнозах попиту на рослинне м’ясо...

Не в сміття, а в хлам! У Швеції випустили горілку з харчових відходів

Компанія співпрацює з Coop — одним з найбільших шведських продуктових рітейлерів. Gotland отримує товари з терміном придатності, що закінчується,...

Роботи краще розуміють смаки людей: Sony обіцяє інтелектуальну машину на кожну кухню

Інвестиційна команда Sony вважає, що технологія AFS може допомогти їм досягти своєї мети — створити роботів-кухарів, які точно знають,...

Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила собі за мету створити безкомпромісні альтернативи стравам тваринного походження. Сашимі виготовляється...

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент продукції, що не містить пластику, та зміцнити позиції на ринку,...

Може вас зацікавити

Зі святих для єгиптян бобів створили протеїн для рослинного молока, фети та яєць

Нещодавно Green Boy дебютувала з функціональним веганським інгредієнтом —рослинно-молочним...

Інноваційна кава з білком та грибами містить 9 незамінних амінокислот — як м’ясо

Нова продукція, яка вийшла під брендом Fermy, включає два...

Вибір редактора
В продовження теми