Набори для приготування їжі зробили британську компанію мільярдером

Готові набори для приготування їжі збільшили дохід британської компанії Hello Fresh удвічі, а клієнтська база зросла на мільйон клієнтів.

Компанія Hello Fresh, що працює у Великобританії, США, Німеччині, Нідерландах, Бельгії, Люксембурзі, Австралії, Австрії, Швейцарії, Канаді, Новій Зеландії, Швеції, Франції та Данії, збільшила свій дохід до 1,44 млрд євро за перші три місяці року. Це удвічі більше, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року.

Активна клієнтська база компанії зросла на понад мільйон клієнтів, досягнувши показника у 7,3 млн споживачів у всьому світі

Hello Fresh також підвищила прогноз приросту власного доходу з 20-25% до 35-45% за результатами року.

Компанія пропонує готові набори для приготування їжі. До складу такого боксу входять заздалегідь упаковані свіжі інгредієнти та технологічна карта для приготування страв.

Набори для приготування їжі є досить зручними у використанні, оскільки мають багато переваг у порівнянні з закупами продуктів у супермаркетах.

Оскільки інгредієнти уже йдуть підготовлені та у відповідній кількості, час на приготування страви займає близько 30 хв. Такий підхід, згідно оцінок аналітиків, може скоротити загальну кількість харчових відходів більш ніж на дві третини.

Споживачу ж зручніше орієнтуватись у виборі продуктового кошика згідно своїх харчових уподобань.

Набори Hello Fresh мають на меті не лише підвищити кулінарні навички споживачів, а й сприяти схудненню, так як мають низький діапазон калорій.

Джерело: Food Navigator

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап створив замінник м’яса із відходів виноробства та адаптогенних грибів

Рослинна котлета готується з італійської трюфельної олії та тріо грибів – лев’яча грива, портобелло (великі шампіньони, які досягають 15...

Європейські компанії об’єднуються, щоб здешевити вирощування морепродуктів в лабораторії

Здешевлення поживного середовища, яке займає основну частку собівартості альтернативного білку (від 50 до 90%), є метою обох компаній у...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Морозиво із цвітної капусти виходить на полиці супермаркетів

Woolworths — друга за величиною група супермаркетів Нової Зеландії, що володіє відразу кількома роздрібними мережами, зокрема Countdown, SuperValu і...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Фіни нагодують місію на Марс їжею, створеною з повітря

Solar Foods виробляє мікробний білок, використовуючи лише водень, СО2...

Стартап створив технологію, яка передаватиме аромати страв для дегустацій на відстані

Процес починається з аналізу обраного аромату за допомогою приладу...

Веганське морозиво з марихуаною з’явиться у продажі вже цього року

Щоб створити таке, бостонський бренд морозива Emack & Bolio’s...

Інноваційна плитка б’є їжу електрострумом, щоб зробити її корисною

Розумна плита працює за технологією «інтегрального нагрівання» за допомогою...

Переробка та  foodtech: як українські агрокомпанії адаптують бізнес до воєнних умов

З початку великої війни перед найбільшими агрокомпаніями та галуззю...

Вибір редактора
В продовження теми