Інвестор шукає 10 стартапів для запуску молочного лабораторного інкубатора

Pascual Innoventures шукає десять стартапів, що мають інноваційні рішення у сферах клітинної, ферментаційної чи прикладної технології виробництва молочних продуктів, щоб запустити першу глобальну програму інкубації клітинних технологій у молочній галузі.

Pascual Innoventures має на меті стати інвестором на початковій стадії для цих стартапів, щоб надалі тісно співпрацювати з ними

Оскільки при пастеризації молока деякі його компоненти втрачаються, нова бізнес-ідея має на меті створити продукт, який би зберігав всю харчову цінність традиційного молока, а то й перевершував її.

«Основним питанням є досягнення економічної життєздатності завдяки технологічним витратам на біореактори та нові середовища зростання. Інший виклик пов’язаний з підходом до ринку та пошуком галузей застосувань, які можуть збільшити поточне виробництво та створити нові продукти», — говорить Седжал Равджі, генеральний директор Pascual Innoventures.

Твердий білок — казеїн та сироватка — становлять лише 3,3% від загального складу молока, 87,75 — вода, решта — цукор, переважно лактоза, жири, вітаміни та мінерали.

Для нового культивованого продукту теоретично треба змінити лише 3,3% складу пляшки молока

За даними дослідження RethinkX, до 2030 року майже 90% попиту на молочні продукти надходитимуть із альтернатив точного бродіння. До прикладу, створення казеїну шляхом прецизійної ферментації виявилось життєздатним методом отримання будь-якого виду сиру.

Згідно попередніх планів, створення Mylcubator триватиме шість місяців, від вибору до демонстраційного дня.

Джерело: Food Ingredients First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Щоденне вживання квасолі знижує вагу та поліпшує імунітет: дослідження

Дорослі, що постійно споживають ці бобові, мають меншу необхідність у доданому цукрі, а також отримують більше дефіцитних поживних речовин...

З вітамінами, женьшенем та додатковим кофеїном: Nestlé активізувала інновації на ринку кави

Серед найпомітніших новинок Nestlé – холодний концентрат кави Nescafé та система приготування кави Vertuo. Система Vertuo дозволяє споживачам готувати 35...

Швейцарці створили із рідкісних яблук добавку проти старіння

«Для харчових продуктів це досить нова технологія. Захоплююче бачити, яких ефектів проти старіння шкіри ми можемо досягти», — каже...

Чи є майбутнє в їжі майбутнього? Про перспективи функціональної та корисної їжі в Україні

Через повномасштабну війну сегмент корисної їжі та напоїв в Україні почав розвиватися швидше — візьмемо, до прикладу, одне з...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Веганське морозиво з марихуаною з’явиться у продажі вже цього року

Щоб створити таке, бостонський бренд морозива Emack & Bolio’s...

Виробник пребіотиків із цикорію інвестує 30 млн євро в розширення, щоб наздогнати попит

BENEO оголосив про багатомільйонну інвестиційну програму для розширення заводів...

Без звуків «Му»: молочний сир без корів з’явиться на ринку через два роки

Замість корів Formo використовує мікроорганізми, кодовані послідовностями ДНК молочного...

Перестиглі банани пустили на еко-шкіру: з тонни отримують 50 кв. м полотна

Зі зростанням етичної моди бренди почали віддавати перевагу м’якій...

Вибір редактора
В продовження теми