АВК створила безглютеновий десерт зі зниженою калорійністю

Компанія «АВК» додала до свого портфелю новий унікальний десерт — безглютеновий бісквіт INTENTO зі смаком вишні та бренді у форматі цукерки.

«Ніжний злаковий бісквіт з натуральною вишневою начинкою та делікатною ноткою високоякісного бренді в поєднанні з темною какао-глазуррю дарує виняткову насолоду», обіцяє «АВК» на своїй Facebook-сторінці.

INTENTO дійсно відрізняється від інших десертів. Окрім того, що він не містить глютену, цукерки мають знижену калорійність 410 ккал на 100 грамів.

Виробництво INTENTO стартувало у травні цього року 

Незабаром компанія планує розширити нову лінійку, додавши до неї цукерки з курагою та чорносливом.

Технологія виробництва смаколику базується на короткотерміновій термічній обробці. Як пояснюють у компанії, це дозволяє зберегти функціональні властивості злаків, які є основою бісквіту: рису та кукурудзи. 

Зокрема, рис зміцнююче діє на серцево-судинну систему та знижує рівень холестерину, а кукурудза покращує пам’ять.

Нагадаємо, «АВК», якій цьогоріч виповнюється 30 років, спрямовує чимало зусиль задля виведення на ринок нових продуктів. Окрім розширення лінійки солодощів виробник додав до свого портфелю рослинне м’ясо Dreameat та злакові снеки Brunch.

З цим кроком компанія «АВК» переступила рубікон — зросла і перестала бути лише кондитерською. Тепер «АВК» — продуктова компанія, зазначив раніше у інтерв’ю для newfood.ua її мажоритарний власник Володимир Авраменко.

«Запуск натурального рослинного м’яса – наша особлива гордість. Це багаторічні дослідження, тести і розробки», — прокоментував він.

Джерела: Facebook, Обозреватель

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Куряча сенсація: чим здивує новий бренд МХП «Супер Філео»?

Потужно працювати, щоб підтримувати економіку країни та годувати людей – один із принципів компанії МХП. У 2024 році кількість...

Вчені, яких підтримує бізнес-інкубатор Y Combinator, накачають лабораторного лосося колагеном для «справжності»

Оскільки колаген та м’язові волокна плавляться при різній температурі, після термічної обробки культивована риба буде розшаровуватися так, як справжня.Таким...

Бобова бомба. Українська компанія виготовляє макарони з нуту та сочевиці, які готуються за 5 хвилин

Макарони з гороху та сочевиці виготовляються під брендом Happyroni, і позиціонуються як їжа для дітей, спортсменів, веганів та вегетаріанців.В...

Зняв вершки. Найбільший у світі виробник вівсяного молока розпочав IPO

Цей крок відбувається на тлі зростаючої популярності «молока без молока», оскільки споживачі віддають все більшу перевагу рослинним продуктам.Згідно з...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках — шоколад і ваніль.  Коктейлі створені спеціально для дітей до 13...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Може вас зацікавити

Мікробний сир захопить більше третини ринку, що стане початком «молочної революції»

Мікробний сир готові купувати 79% споживачів молочних продуктів. Очікується,...

Сироварня на Прикарпатті коптить гуцульський будз та ліпить коників

Засновники бренду — Юлія та Василь Тирсіники — з...

Вибір редактора
В продовження теми