«Ніжний злаковий бісквіт з натуральною вишневою начинкою та делікатною ноткою високоякісного бренді в поєднанні з темною какао-глазуррю дарує виняткову насолоду», — обіцяє «АВК» на своїй Facebook-сторінці.
INTENTO дійсно відрізняється від інших десертів. Окрім того, що він не містить глютену, цукерки мають знижену калорійність — 410 ккал на 100 грамів.
Виробництво INTENTO стартувало у травні цього року
Незабаром компанія планує розширити нову лінійку, додавши до неї цукерки з курагою та чорносливом.
Технологія виробництва смаколику базується на короткотерміновій термічній обробці. Як пояснюють у компанії, це дозволяє зберегти функціональні властивості злаків, які є основою бісквіту: рису та кукурудзи.
Зокрема, рис зміцнююче діє на серцево-судинну систему та знижує рівень холестерину, а кукурудза покращує пам’ять.
Нагадаємо, «АВК», якій цьогоріч виповнюється 30 років, спрямовує чимало зусиль задля виведення на ринок нових продуктів. Окрім розширення лінійки солодощів виробник додав до свого портфелю рослинне м’ясо Dreameat та злакові снеки Brunch.
З цим кроком компанія «АВК» переступила рубікон — зросла і перестала бути лише кондитерською. Тепер «АВК» — продуктова компанія, зазначив раніше у інтерв’ю для newfood.ua її мажоритарний власник Володимир Авраменко.
«Запуск натурального рослинного м’яса – наша особлива гордість. Це багаторічні дослідження, тести і розробки», — прокоментував він.
Джерела: Facebook, Обозреватель