«М’ясо» зі сейтану врятує від глобального потепління

Британський виробник сейтанських продуктів LoveSeitan оприлюднив нові дані дослідження, проведеного компанією Thrust Carbon, згідно яких вуглецевий слід сейтану значно нижчий у порівнянні з традиційними м’ясними та молочними продуктами.

Сейтан або «пшеничне м’ясо»  — це рослинний білок, який виготовляється з пшеничної клейковини

Дані показують, що вуглецевий слід продукції LoveSeitan становить лише 46,6 кг викидів вуглецю на кожні 100 кг сейтану. У свою чергу, для яловичини цей показник складає 6000 кг викидів вуглекислого газу на кожні 100 кг готового продукту, а для ягнятини — 2400 кг вуглецю на 100 кг продукту.

У ході дослідження було встановлено, що молочний сир та курятина традиційного виробництва мають відносно низькі значення вуглецевого сліду: 2100 кг викидів на 100 кг продукту для сиру та 600 кг викидів на 100 кг продукту для курки.

Втім, навіть такі показники істотно перевищують вуглецевий слід у порівнянні з рослинними аналогами. Це свідчить про те, що сейтан набагато лояльніший для навколишнього середовища, ніж традиційне м’ясо.

 «У нашому продукті більше білка, менше жиру і він у 130 разів більш стійкий, ніж яловичина. У вас може бути 130 гамбургерів із сейтану за той самий вуглецевий слід, що і один яловичий бургер», — сказав Стів Суіндон, співзасновник LoveSeitan.

На кожні 100 гр продукції  британського «пшеничного м’яса» припадає 28 гр білка та всього 1,2 гр жиру

До того ж, сейтан містить вітамін В12, що не завжди є у складі рослинних аналогів м’яса.

Згідно даних аналітиків, сегмент яловичини на рослинній основі може досягти позначки $16 млрд вже до 2030 року. 

Джерело: Green Queen, New Food Magazine

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Кондитерська у Києві створює десерти із буряком і зеленою гречкою

Цукерки роблять вручну та фарбують натуральним какао-маслом із французькими барвниками.“Ми використовуємо елітний бельгійський шоколад різних видів: чорний, білий, молочний,...

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент продукції, що не містить пластику, та зміцнити позиції на ринку,...

Пошукова видача: Google і Burger King починають спільний проект

Творці всесвітньовідомого пошукового сервісу планують продавати снеки і бутерброди з пошуковими роботами замість начинки. Це жарт. Майже. Холдинг Alphabet,...

Найбільша інвестиція в альтернативне м’ясо — $0,4 млрд отримали стейки з грибів

Загальна сума інвестицій у стартап з моменту заснування сім років тому складає $365 млн “Ми використаємо фінансування для різноманітних цілей,...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Пиво зі смаком пончиків, ванілі та піци — харчові гіганти шукають унікальні смаки

Обмежена серія пива, відома під назвою Project Happy Hole-idayz,...

Метеорит на пательні. Пробну партію котлет із грибного білка розкупили за лічені години

Обмежений пакет, вартість якого становить $14,99, плюс – доставка,...

Беконовий джем з бурбоном. Українські мандрівники виготовляють під Львовом унікальні соуси

Такий виготовляє українська гастромарка «Боїм». У складі джему –...

Технологи за допомогою мікробного бродіння відтворили смак фіалки та драконового фрукта

Sensegen отримала шість «справжніх фруктових» смаків для харчових продуктів...

Nestlé інвестувала $0,2 млрд у нові лінії виробництва «безвідходної» кави

Згідно із заявою Nestlé, на місці вже розпочаті роботи...

Вибір редактора
В продовження теми