Новий продукт створений за підтримки венчурної компанії Millennium Food-Tech, яка займається фінансуванням стартапів з харчових технологій.
Millennium Food-Tech профінансувала Egg’n’up на $2,5 млн
Ринок рослинних яєць поки що не настільки розвинений, як альтернативні категорії молока чи м’яса, проте він стабільно зростає. Інститут доброї їжі оцінює сегмент рослинних яєць у $27 млн. За 2019-2020 рр. він виріс на 168%.
SavorEat планує дебют свого першого продукту в кінці 2022 року
Альтернативне яйце буде виготовлено з використанням запатентованої технології 3D-друку SavorEat, яка використовує картриджі, наповнені сумішшю наноцелюлозного волокна та інших нерозкритих рослинних інгредієнтів.
Перш ніж запропонувати 3D-яйця кінцевим споживачам та запускати роздрібну торгівлю, їх розповсюджуватимуть через B2B-канали.
У цьому сегменті Egg’n’up зіткнеться з конкуренцією з боку кількох інших компаній, що виробляють рослинні яйця. Приміром, Evo Foods, розташована в Індії, створює яєчний білок із сочевиці. Сінгапурська Float Foods розробляє рослинне яйце на основі бобових, яке називається OnlyEg та має окремий жовток і білок.
Бренд Egg’n’up працюватиме незалежно від SavorEats. Поки що цим підприємством керує співзасновник SavorEat Одед Шосьов, проте Egg’n’up уже формує свою команду.