У Univever підрахували, що за минулий рік третину продовольчого обсягу становили продукти на рослинній основі.
Зважаючи на те, що тенденція альтернативних білків невпинно зростає, таке партнерство буде вигідним для обох компаній.
Unilever планує розширити свій асортимент веганської продукції за рахунок мікопротеїну від Enough, які у свою чергу націлені на тісну співпрацю для розробки нових пропозицій альтернативних м’ясних продуктів та розширення потужностей.
Хоча ферментація не є новим способом та широко застосовується для виготовлення рослинного протеїну, Enough позиціонує своє виробництво як бренд з низьким вуглецевим слідом.
Так, для прикладу, викиди вуглецю при виробництві протеїну на основі грибів у Enough на 97% менші, ніж у традиційного виробництва яловичини і на 80% менші, ніж курки.
Слід зазначити, що мікопротеїн Abunda на відміну від багатьох рослинних білків являє собою цілісну біомасу.
Це повноцінний білок, що включає 9 незамінних амінокислот та багатий клітковиною
Дане партнерство спрямоване на реалізацію мети Unilever встановити плановий показник продажів у розмірі 1 млрд євро (приблизно $1,2 млрд) з рослинних м’ясних та молочних продуктів на найближчі п’ять-сім років.
Нагадаємо, раніше Unilever запустив проєкт, в рамках якого навчає споживачів винаходити їжу з відходів. Компанія запускає інформаційні рекламні ролики, а ще допомагає знайти рішення, як «перетворити те, що залишилося в холодильнику, на щось смачненьке».