50% споживачів готові доплачувати за корисну та місцеву їжу: про тренди майбутнього

54% споживачів готові платити більше за корисні для здоров’я харчові продукти. 50% згодні доплачувати за місцеву їжу, 46% – за екологічно чисту.

Такі результати глобального дослідження, отримані міжнародною консалтинговою компанією PwC. У березні цього року аналітики опитали понад 7 тис. респондентів задля того, щоб визначити фактори, які найближчим часом формуватимуть тренди на ринку їжі та напоїв.

18% споживачів не готові доплачувати за будь-які додаткові характеристики товару

Загалом же у PwC зазначають, що споживчий попит на корисні для здоров’я продукти та очікування більшої прозорості та екологічності на всіх етапах виробництва та збуту продуктів харчування будуть зростати.

Навіть до пандемії серед споживачів спостерігалася тенденція до попиту на корисну та екологічну їжу, а також до обмеження споживання певних груп харчів.

Дослідження також показало, що половина респондентів у світі включає до свого раціону більше рослинних продуктів із метою сприятливішого для довкілля харчування. Ця тенденція посилиться, і набиратиме обертів.

Окрім того, споживачі вимагають підзвітності та прозорості з низки соціально-екологічних питань у харчовій промисловості, включаючи скорочення відходів упаковки, прозорість ланцюгу постачань та справедливість у трудових відносинах.

«Відповідати цим очікуванням доведеться усім учасники виробничо-збутового ланцюгу харчової промисловості, включаючи агробізнес, виробників товарів широкого вжитку та компанії роздрібної торгівлі, якщо вони хочуть залишитися на ринку», – вважають у PwC.

Багато споживачів будуть віддавати перевагу продуктам, виробленим із місцевих інгредієнтів. Однак харчові продукти масового виробництва також залишаться на ринку, адже деякі споживачі передусім орієнтуються на ціну, якість і доступність.

Майбутнє продовольчого ринку буде характеризувати дедалі більша персоналізація, навіть надмірна

Хоча ставлення споживачів до цього – неоднозначне. Такий ступінь персоналізації досягається завдяки тотальному збору даних. Приміром, компанії з доставки їжі та деякі продуктові магазини пропонують індивідуальні покупки, для чого просять відповісти на низку запитань про стан здоров’я та раціон харчування своїх клієнтів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Бомба-ракета: український сервіс доставки Rocket запрацював в Амстердамі

Нідерланди стали другою серед десятка європейських держав, де Rocket планує стартувати роботу в 2021 році.«‎Ми віримо, що країна тюльпанів...

Рослина із запахом гниючої плоті стала основою для веганських кальмарів

Коньяку – японська рослина, яка має давню історію. Інші її назви – «диявольський язик», «лілія вуду», «зміїна пальма» або...

Інноваційний український foodtech зародиться із кластерів із потужними R&D центрами — Борис Шестопалов, HD-group

Як забезпечити цю трансформацію — newfood.ua розповів Борис Шестопалов, акціонер компаній HD Group, GFS, а також ідеолог Volia Agri-Food...

Зірка “Титаніка” став співвласником стартапу з вирощування лабораторного м’яса

Цим кроком Ді Капріо визначив дві з найбільш новаторських компаній, які працюють у клітинному просторі.Обидві компанії продемонстрували чудову здатність...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Виробники готової їжі можуть отримати 8 млн грн гранту на модернізацію

Згідно з умовами грантової програми, підприємства можуть отримати грант...

Виробник м’яса для барбекю з вибракуваного зерна будує чи не найбільший завод в Азії

Zikooin виробляє рослинне м’ясо під назвою Unlimeat, створене з...

80% жителів мегаполісів замовляють їжу через доставку. В лідерах — Glovo

Як свідчать дані свіжого дослідження «Делойт», у трійці лідерів...

Німці розробляють технології виробництва котлет, тофу та макаронів із коноплі

Коноплі мають не лише величезний лікувальний потенціал, але й...

Букети на обід. Міні-ферма під Києвом вирощує для ресторанів їстівні квіти

«МоркваФерма», сімейне міні-господарство поблизу Борисполя (Київська область), разом з...

Вибір редактора
В продовження теми