Останнім часом спостерігається стрімкий прогрес розвитку автономної доставки на останньому етапі, тобто безпосередньо до споживача.
Так, у новому звіті Allied Market Research йдеться про те, що боти наземної доставки становитимуть найбільшу частку загального ринку «останньої милі» вже до 2030 року. За ними слідуватимуть дрони для доставки з повітря, а самокеровані вантажівки та мікроавтобуси будуть значно відставати.
Такий бум ботів пояснюється тим, що компанії побоюються нещасних випадків за участі автомобілів, оскільки страхові витрати на них дійсно високі.
Слід зазначити, що проблеми доставки «останньої милі» будуть мати необхідність у складних системах запобігання перешкодам для безпілотників, що працюють у складних міських умовах.
«Багато продуктів харчування мають короткий термін зберігання і вимагають доставки в той же день, тому робототехнічне рішення стає дуже привабливим», — каже Ананд Гопалан, генеральний директор Velodyne, компанії, яка виробляє радіолокаційне навігаційне обладнання для автономних транспортних засобів.
У сфері ж регіонального розподілу привабливість використання автономної доставки для «молочних пробігів» на часто повторюваних маршрутах полягає у тому, що вони рідко потребують прийняття рішень водіями, тому рентабельність таких інвестицій буде легко порахувати.
Джерело: IFT