В рамках кампанії вона пропонує клієнтам безкоштовні насіннєві набори, аби ті самі в домашніх умовах виростили інгредієнти, що використовуються в альтернативних м’ясних продуктах, включаючи нагетси з куркою, бурріто та пироги.
Наприклад, упаковка для вирощування курячих нагетсів містить насіння кукурудзи, сої, соняшнику, пшениці та цибулі.
Безсумнівно, було б легше купити готові страви Alpha, але таким чином компанія хоче продемонструвати прозорість свого виробництва.
Alpha Foods швидко розширилася за останні два роки, запустивши у 2020 р. на додаток до основної діяльності платформу доставки готової їжі.
Також нещодавно вона найняла нового директора з маркетингу Кірстіна Де Веста, який раніше займав посаду віце-президента з питань глобального управління брендами та стратегії в lululemon.
Минулого року компанія залучила $28 млн, а загальна сума, яку вона зібрала за весь час, становить $52 млн. У планах Alpha — зробити свої продукти доступними у всьому світі протягом наступних п’яти років.
Якщо рослина може бути м’ясом, ви самі можете це зробити
Нова маркетингова кампанія підтримується комедійними телевізійними роликами, які стверджують, “якщо рослина може бути м’ясом, ви можете самі робити все, що завгодно”.