«Кілька років тому ми запустили monobank. Один з наших головних принципів: «У нас немає витрат на відділення, тому ми можемо собі це дозволити». За дуже схожим принципом ми запустили сервіс харчування Ba Foods. Ми готуємо і оперативно доставляємо смачну їжу», – ділиться бізнесмен.
За його словами, головна особливість Ba Foods – там «страшенно смачно».
Зараз на ринку доставки їжі в основному працюють традиційні ресторани. Їх основний бізнес і, відповідно, витрати йдуть обслуговування гостей в залі. Натомість Ba Foods запускає віртуальні ресторани, і не несе цих затрат.
«Наші кухні добре обладнані, але не перебувають на червоних лініях. Ми не платимо за зайву посадкову площу і обслуговуючий персонал, – пояснює Дубілет. – Наша їжа смачна тому, що завдяки бізнес-моделі ми можемо собі дозволити дуже якісні інгредієнти».
Крім їжі, засновники багато інвестують у правильні технології. Ba Foods має професійну службу підтримки, швидку й ефективну доставку (до 30 хвилин), ввічливих кур’єрів та подарунки для постійних клієнтів.
Скоро обіцяють також обновити бренд та зробити мобільний додаток, «щоб замовлення їжі було таким же приємним і простим, як платежі в monobank».
Ba Foods уже має чотири точки по Києву
«Найбільш приголомшливе, що вони мало не відразу вийшли на потужність 50-70% і прибуток! Це відбувається завдяки високому retention rate – після першого замовлення клієнти до нас повертаються», – пояснює співзасновник нового сервісу.
Додає, що Ba Foods має амбітні плани. Найближчі місяці відкриють ще кілька точок по Києву, щоб охопити більшу частину міста. Потім – інші міста та країни. У якийсь момент планують підняти інвестиції.
Бізнес-партнерами Дубілета у новій справі є підприємці Андрій Барашенко та Денис Стамат, що мають великий досвід в e-commerce. «І, головне, знають толк в смачній їжі», – додає співзасновник monobank.