Єдиний у світі продавець культивованого м’яса отримав $170 млн на розширення

GOOD Meat, підрозділ компанії Eat Just, яка першою у світі отримала дозвіл Сингапуру на продаж культивованого м’яса, залучив $170 млн нового фінансування.

Компанія спрямує інвестиції на збільшення потужностей виробництва та подальші дослідження і розробки.

Eat Just отримала дозвіл на продаж культивованого м’яса в грудні 2020 р. Невдовзі після цього продукція GOOD Meat з’явилася у ресторані «1880». З тих пір заклад пропонує відвідувачам лабораторно вирощену курятину. Також інноваційне м’ясо можна замовити доставкою через foodpanda.

За допомогою інвестицій Eat Just розширить доступність свого продукту. Зокрема, GOOD Meat з’явиться в ще одному ресторані — Madame Fan JW Marriott Singapore.

У JW Marriott говорять, що в певний час доби вони цілеспрямовано замінять свою звичайну курку на культивовану версію GOOD Meat. Для початку, GOOD Meat замінить звичайне куряче м’ясо для доставки товарів, замовлених по четвергах, починаючи з 20 травня.

Раніше генеральний директор і засновник компанії Eat Just Джош Тетрік сказав, що він бачить світ, в якому «ресторани викреслять звичайне м’ясо зі свого меню»

До слова, яєчні продукти рослинного походження Eat Just уже повністю замінили свої традиційні аналоги в деяких мережах ресторанів.

Поки що Eat Just залишається єдиною компанією у світі, яка може продавати культивоване м’ясо, а Сінгапур — єдиним місцем, де компанія здатна це зробити.

Однак інші країни та компанії вже перебувають у процесі надання та отримання регуляторного затвердження. Ймовірно, що наступного року цей ринок розшириться та отримає нових гравців.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Чайний гриб» став відкриттям для покоління Z та демонструє неймовірний ріст

Комбуча — це продукт, виготовлений шляхом бродіння солодкого чаю з симбіотичною культурою, що складається з бактерій та дріжджів. Раніше...

Ізраїльський стартап створив із дріджів яскраві барвники кольору буряку та кактуса

Це як ніколи доречно, адже споживачі самі шукають на полицях більш здорову, натуральну та екологічно чисту їжу. Тенденція змушує виробників...

80% жителів мегаполісів замовляють їжу через доставку. В лідерах — Glovo

Як свідчать дані свіжого дослідження «Делойт», у трійці лідерів — Glovo (18%), власні служби доставки ресторанів (12%) та Raketa...

З ряски створили найстійкіший у світі білок. Він такий же, як яєчний

Лемна, відома як ряска, є прекрасним джерелом RuBisCO. У фотосинтезуючих рослин RuBisCO — це фермент, відповідальний за перший етап...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Бостонський виробник закусок випустив «здорові» чіпси з протизапальними властивостями

Mark’s Mindful Munchies пропонують корисні закуски із цільного зерна...

Бульба гум. Японська компанія виготовляє чипси зі смаком жувальної гумки

Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів...

Одна з найстаріших агрокомпаній США інвестує у сировину для рослинного м’яса

Заснована в 1977 році, сьогодні компанія Sojaprotein має торгові...

Українських виробників навчать торгувати на Amazon та eBay

Навчання електронній комерції дозволить українським підприємцям налагодити зв’язки з...

Часник без запаху — ліванська компанія отримала премію за кращий продукт 2021 року

Ліванська компанія Garlidoux перетворила звичайний часник на часник без...

Вибір редактора
В продовження теми