Пивоварня Carlsberg у Данії запустила технологію, що перероблятиме 90% води

Пивоварня Carlsberg запустила технологію переробки води на заводі у місті Фредерісія, Данія. Завдяки впровадженим змінам завод перероблятиме 90% технічної води.

Нова система переробки допоможе щороку економити під час виробництва пива 500 млн літрів води. Загалом її споживання зменшиться вдвічі з поточних 2,9 гл до 1,4 гл на літр готової продукції. Крім того, завод зменшить споживання енергії пивоварні на 10% за рахунок власного виробництва біогазу та рециркуляції гарячої води.

Foto: Lasse Lagoni

Серед завдань ООН, яким слідує Carlsberg Group, – скоротити втрати води, яку можна утилізувати, та збільшити обсяги її переробки й очищення. Тому глобальна мета всіх пивоварень Групи – усунути втрати води до 2030 року. Для цього є програма сталого розвитку «ЦІЛЬ 4 НУЛІ: Разом заради майбутнього». Вона втілюється на заводах Carlsberg в усьому світі. В Україні компанії вже вдалося скоротити втрати води і випередити ціль 2022 року вже у 2020-му.

Foto: Lasse Lagoni

«Заводи Carlsberg в Україні – одні з найефективніших з використання води в Групі. За результатами 2020 року Carlsberg Ukraine у середньому використовує 2,42 гл/гл води для виготовлення пива. Це випереджає нашу глобальну ціль – використовувати 2,5 гл/гл до 2022 року. Такий результат став можливим завдяки розробці і впровадженню на кожному виробничому майданчику проєктів, спрямованих на скорочення споживання води, у тому числі за рахунок її повторного використання для технічних потреб», – прокоментував Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сир із картоплі, замінник рису та текіла без алкоголю: що покаже найінноваційніша виставка в Парижі

Серед інноваційних рішень – безалкогольна текіла, холодний чай на основі африканського ройбушу, високопротеїнове пиво для спортсменів та навіть замінники...

Бренд «бісерного» морозива завдяки роботам виріс до $150 млн

Якщо у 2005 р. Mini Melts мала один кіоск для продажу морозива, то зараз їх налічується понад дві тисячі.Ден...

Українські жінки можуть отримати до 1,3 млн грн на крафтове виробництво їжі

На відновлення бізнесу, розширення виробництва товарів та послуг, розвиток нових напрямків USAID планує надати близько 100 грантів на суму...

Неможливе можливо: Impossible Foods готується до виходу на IPO з оцінкою в $10 млрд

Наступного року компанія проведе первинне публічне розміщення – традиційне або шляхом злиття зі спеціальною компанією типу SPAC.Таку інформацію розкрити...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

FozzyGroup створює «магазин майбутнього»: продажами керуватиме штучний інтелект

Штучний інтелект розпізнає об’єкти, керує категоріями й товарними залишками,...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи»...

$2,5 млрд в національну економіку: Ізраїль стає центром світового foodtech

Згідно зі звітом Ізраїльського управлінням інновацій (IIA), Всесвітнього економічного...

Столітній молочний гігант створив напій для нарощування м’язів

Лінійка UP2U Recover, що включає протеїнові напої зі смаком...

Новинка для напоїв: підсолоджувач з африканських ягід готовий вийти на ринок

Компанія Roquette, яка виробляє рослинні інгредієнти, та її німецький...

Вибір редактора
В продовження теми