Британський гумор: впровадять маркування калорій та заборонять рекламу шкідливої їжі

Новий законопроєкт про охорону здоров’я Великобританії вводить обов’язкове маркування калорійності продуктів та готових страв, а також інтернет-заборону на шкідливу їжу.

spot_img

Оскільки близько 28% дорослих і 21% дітей у віці 10-11 років Великобританії страждають ожирінням, уряд країни розробив ряд рекомендацій та заборон, які будуть спрямовані на подолання кризи ожиріння та поліпшення психічного здоров’я громадян.

Основними і найбільш спірними пунктами нового законопроєкту стали обов’язкове маркування меню та заборона на нездорову їжу в інтернеті

Обов’язкове маркування зі слів генерального директора UKHospitality Кейт Ніколлс може коштувати «до 40 тис. фунтів стерлінгів для деяких підприємств» ($56 тис.)

Передбачається, що усі британські ресторани, паби та кафе, в тому числі, які працюють на винос із чисельністю співробітників понад 250 чоловік повинні вказувати кількість калорій, що містить кожен прийом їжі, не враховуючи напоїв.

Таке маркування може мати негативний вплив на психічне здоров’я людей, які страждають розладами харчової поведінки, що може поставити під загрозу урядову стратегію боротьби з ожирінням.

В той же час, суспільство активно підтримало благодійну акцію проти цукру та солі, яка може заохотити постачальників продуктів харчування пропонувати більш здорові альтернативи.

Неоднозначно виробники сприйняли питання обмеження на телебаченні та повну заборону інтернет-реклами продуктів із високим вмістом жиру, солі та цукру.

Аналітики підрахували, що така заборона вплине на 50% маркетингових витрат виробників шкідливих продуктів, втім, це може посприяти популяризації новаторів та стартапів здорового харчування.

Джерело: New Food Magazine

Фото: https://lifestyle.segodnya.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Японці випустили чай та каву, що борються з вісцеральним жиром

Функціональні оздоровчі напої Healthya представлені готовим до вживання чаєм та порошкоподібними чаєм зі смаком чорних соєвих бобів та кавою.Ці...

Попкорн, вирощений на мікробному азоті: «кліматичні» закуски завойовують Amazon

Сьогодні сільськогосподарська спільнота використовує понад 100 млн тонн синтетичних азотних добрив, що становить близько 5% викидів парникових газів в...

Сухий борщ: львівські підприємці розробили інновацію для ЗСУ

Підприємство було створене у березні 2021 року з ініціативи Мостиської міської територіальної громади. Тоді ж “ФрутБанк” розпочав будівництво заводу...

Голлівудська посмішка. Американці створили протеїновий батончик з канабідіолом

Завдяки співпраці з PureForm Global компанія використовує у своїх батончиках канабідіол, отриманий з цитрусових. На відміну від конопляного, він...

Японська компанія видалила з яєць білок, який викликає алергію

Це досягнення є важливим кроком у розвитку харчової індустрії, оскільки алергія на яєчний білок є однією з найпоширеніших харчових...

В рослинне м’ясо із люпину, буряку та картоплі інвестували 30 млн євро

Завдяки цьому підходу компанія створила нове покоління смачних і корисних рослинних альтернатив м’яса, які задовольняють вимоги до смаку та...

Може вас зацікавити

На найбільший конкурс у світі Україна повезе витримані сири з кавою та трюфелем

Цього року конкурс проходитиме 27-28 жовтня у м. Тронгейм...

Тисячолітню воду з діючого вулкана випускатимуть у бутильованому форматі

Південноамериканський виробник напоїв Splendor випустить новий бренд мінеральної бутильованої...

Вибір редактора
В продовження теми