Британський гумор: впровадять маркування калорій та заборонять рекламу шкідливої їжі

Новий законопроєкт про охорону здоров’я Великобританії вводить обов’язкове маркування калорійності продуктів та готових страв, а також інтернет-заборону на шкідливу їжу.

Оскільки близько 28% дорослих і 21% дітей у віці 10-11 років Великобританії страждають ожирінням, уряд країни розробив ряд рекомендацій та заборон, які будуть спрямовані на подолання кризи ожиріння та поліпшення психічного здоров’я громадян.

Основними і найбільш спірними пунктами нового законопроєкту стали обов’язкове маркування меню та заборона на нездорову їжу в інтернеті

Обов’язкове маркування зі слів генерального директора UKHospitality Кейт Ніколлс може коштувати «до 40 тис. фунтів стерлінгів для деяких підприємств» ($56 тис.)

Передбачається, що усі британські ресторани, паби та кафе, в тому числі, які працюють на винос із чисельністю співробітників понад 250 чоловік повинні вказувати кількість калорій, що містить кожен прийом їжі, не враховуючи напоїв.

Таке маркування може мати негативний вплив на психічне здоров’я людей, які страждають розладами харчової поведінки, що може поставити під загрозу урядову стратегію боротьби з ожирінням.

В той же час, суспільство активно підтримало благодійну акцію проти цукру та солі, яка може заохотити постачальників продуктів харчування пропонувати більш здорові альтернативи.

Неоднозначно виробники сприйняли питання обмеження на телебаченні та повну заборону інтернет-реклами продуктів із високим вмістом жиру, солі та цукру.

Аналітики підрахували, що така заборона вплине на 50% маркетингових витрат виробників шкідливих продуктів, втім, це може посприяти популяризації новаторів та стартапів здорового харчування.

Джерело: New Food Magazine

Фото: https://lifestyle.segodnya.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Німці розширяють вирощування лабораторної риби і планують зробити її масовим продуктом

«Компанія оптимізує свої клітинні лінії для омега-3, вмісту жирів для оптимально збалансованого продукту», — повідомив Себастьян Рейкерс, співзасновник та...

Білл Гейтс інвестував мільйони у сою, з якої варитимуть чеддер та моцарелу

Загальний обсяг фінансування стартапу на сьогодні уже склав $100 млн. У 2021 році Nobell Foods залучив $75 млн у...

Щоб змінити смак віскі, рокери Metallica приставили до бочок сабвуфери

У Великобританії нещодавно запустили новий бренд міцних алкогольних напоїв, які створювали цілих десять років – Blackened American Whisky. З’явившись...

Корейці створили грушевий сік для зняття похмілля. Продаватимуть в алкомаркетах та аптеках

Продукт Bae Juice — це 100% грушевий сік, який зі слів виробників, полегшує загальні симптоми похмілля, включаючи головний біль,...

Один завод замінить 30 тис. корів: інвестори вкладають шалені гроші в їжу з мікробів

Компанія очікує отримати дозвіл на нову їжу від ЄС до 2026 року. Завод буде побудований у 2025-му.Останній раунд фінансування...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Може вас зацікавити

Комахи замість рису, молока та бананів: британський ресторан подає унікальні страви

Британці отримали можливість споживати у їжу комах після схвалення...

Колекціонери 40 років збирали каміння у вигляді їжі. Його досі намагаються кусати відвідувачі

У американському місті Корпус-Крісті (штат Техас) майже 40 років...

Вибір редактора
В продовження теми