Британський гумор: впровадять маркування калорій та заборонять рекламу шкідливої їжі

Новий законопроєкт про охорону здоров’я Великобританії вводить обов’язкове маркування калорійності продуктів та готових страв, а також інтернет-заборону на шкідливу їжу.

Оскільки близько 28% дорослих і 21% дітей у віці 10-11 років Великобританії страждають ожирінням, уряд країни розробив ряд рекомендацій та заборон, які будуть спрямовані на подолання кризи ожиріння та поліпшення психічного здоров’я громадян.

Основними і найбільш спірними пунктами нового законопроєкту стали обов’язкове маркування меню та заборона на нездорову їжу в інтернеті

Обов’язкове маркування зі слів генерального директора UKHospitality Кейт Ніколлс може коштувати «до 40 тис. фунтів стерлінгів для деяких підприємств» ($56 тис.)

Передбачається, що усі британські ресторани, паби та кафе, в тому числі, які працюють на винос із чисельністю співробітників понад 250 чоловік повинні вказувати кількість калорій, що містить кожен прийом їжі, не враховуючи напоїв.

Таке маркування може мати негативний вплив на психічне здоров’я людей, які страждають розладами харчової поведінки, що може поставити під загрозу урядову стратегію боротьби з ожирінням.

В той же час, суспільство активно підтримало благодійну акцію проти цукру та солі, яка може заохотити постачальників продуктів харчування пропонувати більш здорові альтернативи.

Неоднозначно виробники сприйняли питання обмеження на телебаченні та повну заборону інтернет-реклами продуктів із високим вмістом жиру, солі та цукру.

Аналітики підрахували, що така заборона вплине на 50% маркетингових витрат виробників шкідливих продуктів, втім, це може посприяти популяризації новаторів та стартапів здорового харчування.

Джерело: New Food Magazine

Фото: https://lifestyle.segodnya.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Сільпо» створила серію дріп-кави до Дня матері

Цим проєктом FEELtrd хоче нагадати, що найкращий подарунок до Дня матері — це час, проведений разом. А кава —...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Шеф-кухар Юрій Ковриженко про кулінарну дипломатію: котлету Скоропадського та хот-дог для короля Георга

Розкажіть, будь ласка, що таке кулінарна дипломатія?Це частина культурної дипломатії. Я б назвав її інструментом, який допомагає налагоджувати міжнародні...

З’явилося перше у світі пиво з листям коки – слабоалкогольне, зі “смаком пригод”

Ідея інноваційного пива виникла у телевізійного шеф-кухаря Джеремі Вермолена, який працював на нідерландському телеканалі RTL 4 та в австралійській...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Альтернативний протеїн стає мейнстрімом — над штучним м’ясом працює 300 проектів

У першому кварталі 2020 року стартапи, які спеціалізуються на...

Лідер виробництва лабораторного жиру випустить свої перші гібридні сосиски

Ковбаски Mission Chorizo ​​є гібридним продуктом, виготовленим з нерозкритих...

Американці вперше виростили в лабораторії рибу, яку неможливо було виростити на фермі

Щоб поділитися досягненням зі світом команда стартапу навіть провела...

Нідерландська селекційна компанія створила огірки, які можна смажити

Після приготування огірки лишаються твердим і хрустким Розробник стверджує, що...

Вибір редактора
В продовження теми