Загалом обсяг залучених інвестицій від старту проєкту становить $8,4 млн.
Зібрані кошти допоможуть Tea Drops розширитися від поточної моделі прямої взаємодії зі споживачем та всебічно розвинути свій бізнес.
Хайден Вільямс, партнер BrandProject, вважає, що їх продукція забезпечує зручний спосіб для людей насолоджуватися свіжозавареним чаєм замість використання традиційних чайних пакетиків.
Засновник і генеральний директор Tea Drops Саші Чандран створила «чайні краплі» на власній кухні, зрозумівши, що у цій сфері занадто мало інновацій. Хоча сам роздрібний сегмент чаю оцінюється у понад $13 млрд.
Чандран офіційно розпочала свій бізнес у 2015 році після отримання патенту на суміші, які скоріше є «чайними бомбочками» у вигляді крапель — вони повністю розчиняються у гарячій воді.
В 2020 р. компанія випустила 7 млн одиниць свого продукту, а самі чайні краплі були названі одними з найбільш швидкозростаючих брендів споживчого сегменту.
бренд Tea Drop демонструє річний приріст на рівні 350%
Нещодавно компанія також випустила несолодку лінію через ексклюзивне роздрібне партнерство з мережею Costco. Очікується, що за результатами 2021 р. обсяг виробництва «чайних капель» складе 10 млн одиниць.
«Чай — це не просто звичка, це традиція, яку об’єднує людей заради отримання насолоди. Це робить його ідеальним для інвестування», — додав Вільямс.