Це – заклади вуличної їжі, місця швидкого харчування з шаурмою Döner Market, йдеться у матеріалі Укрінформ.
«Торік ми розробили цікавий формат франшизи. Це заклади з площею 15-50 м², де можна замовити їжу через вікно, сісти, перекусити або ж придбати з собою», – коментує Денис Кіт, керівник групи напрямку розвитку ультрафранчайзингу МХП.
Компанія береться продавати те, що уже пройшло перевірку споживачем. В меню – донери, шаурма, нагетси з курятини та стріпси.
Новий формат фокусується на здоровій, корисній та водночас поживній їжі. Стандарти приготування однакові у будь-якій торговій точці: швидкість, якість, смак.
Тобто споживач завжди точно знає – що купить і з’їсть, — ділиться Денис Кіт.
Окрім того, мережа користується популярними серед українців службами доставки.
Döner Market фокусуватиметься на якості – як в їжі, так і обслуговуванні, говорить представник МХП.
Якщо у стріт-фуді, що існує в Україні часто застосовують білокачанну капусту, яка часто виконує роль маскувальника недоліків м’яса, та майонез, то Döner Market додає у їжу зелень та соус на кефірній основі.
«Він більш легкий та не такий калорійний, хоч і не менш смачний», – говорить Денис Кіт.
На його погляд, такий стріт-фуд одночасно і нагодує, й не дасть приводу нервувати, що ти з’їв щось шкідливе.