«Ряба» пішла на зліт: МХП йде на вулиці з шаурмою та нагетсами

Один із лідерів українського продовольчого і аграрного ринку – компанія «Миронівський хлібопродукт» – відкриває для себе новий напрямок в сегменті B2C.

spot_img

Це – заклади вуличної їжі, місця швидкого харчування з шаурмою Döner Market, йдеться у матеріалі Укрінформ.

«Торік ми розробили цікавий формат франшизи. Це заклади з площею 15-50 м², де можна замовити їжу через вікно, сісти, перекусити або ж придбати з собою», коментує Денис Кіт, керівник групи напрямку розвитку ультрафранчайзингу МХП.

Компанія береться продавати те, що уже пройшло перевірку споживачем. В меню донери, шаурма, нагетси з курятини та стріпси.

Новий формат фокусується на здоровій, корисній та водночас поживній їжі. Стандарти приготування однакові у будь-якій торговій точці: швидкість, якість, смак.

Тобто споживач завжди точно знає – що купить і з’їсть, — ділиться Денис Кіт.

Окрім того, мережа користується популярними серед українців службами доставки.

Döner Market фокусуватиметься на якості як в їжі, так і обслуговуванні, говорить представник МХП.

Якщо у стріт-фуді, що існує в Україні часто застосовують білокачанну капусту, яка часто виконує роль маскувальника недоліків м’яса, та майонез, то Döner Market додає у їжу зелень та соус на кефірній основі.

«Він більш легкий та не такий калорійний, хоч і не менш смачний», говорить Денис Кіт.

На його погляд, такий стріт-фуд одночасно і нагодує, й не дасть приводу нервувати, що ти з’їв щось шкідливе.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Японка та американець створили молоко із кабачка — з вітаміном С та залізом

На сьогодні вже нікого не здивуєш мигдальним, вівсяним чи соєвим молоком. Більш того, шведи створили молоко з картоплі, яке...

Майонез з шоколадом та апельсином — легендарна компанія випустила до Різдва ексклюзивний продукт

Heinz, найвідоміший у світі виробник кетчупів та майонезів, об’єднався з американською компанією виробником солодощів Terry, аби створити неймовірне святкове...

Компанія Holo Industries представила безконтактне голографічне меню

Ви просто підносите руку - і в повітрі раптово виникає голографічний екран, за допомогою якого можна зробити замовлення. Дуже...

Створювати м’ясо «з повітря» в 10 разів ефективніше, ніж вирощувати сою

За основу дослідження взяли техніку, подібно до тієї, що застосовує фінський харчовий стартап Solar Foods.Стартап використовує електроенергію для отримання...

Українці варять у Таїланді шоколад зі смаком борщу. Без м’яса

Цей веганський шоколад, презентований у грудні 2023 року в серії "Inspired by Ukraine", став частиною лінійки продукції, натхненної культурами...

Виробник їжі з повітря розмістив акції на біржі та хоче закріпитися на світовому ринку

Цей стратегічний крок дозволить компанії розширити свою діяльність і просувати інноваційний білок Solein на світові ринки. Solein — це революційний...

Може вас зацікавити

Найбільша бійня Європи відступає перед альтернативним м’ясом

Також компанія визнає, що недооцінила можливості розвитку сегменту рослинної...

Майже $1 млн зібрав шведський стартап на розробку жиру для рослинних стейків

Раунд очолив Nordic FoodTech VC, серед решти інвесторів —венчурна...

Вибір редактора
В продовження теми