«Ряба» пішла на зліт: МХП йде на вулиці з шаурмою та нагетсами

Один із лідерів українського продовольчого і аграрного ринку – компанія «Миронівський хлібопродукт» – відкриває для себе новий напрямок в сегменті B2C.

Це – заклади вуличної їжі, місця швидкого харчування з шаурмою Döner Market, йдеться у матеріалі Укрінформ.

«Торік ми розробили цікавий формат франшизи. Це заклади з площею 15-50 м², де можна замовити їжу через вікно, сісти, перекусити або ж придбати з собою», коментує Денис Кіт, керівник групи напрямку розвитку ультрафранчайзингу МХП.

Компанія береться продавати те, що уже пройшло перевірку споживачем. В меню донери, шаурма, нагетси з курятини та стріпси.

Новий формат фокусується на здоровій, корисній та водночас поживній їжі. Стандарти приготування однакові у будь-якій торговій точці: швидкість, якість, смак.

Тобто споживач завжди точно знає – що купить і з’їсть, — ділиться Денис Кіт.

Окрім того, мережа користується популярними серед українців службами доставки.

Döner Market фокусуватиметься на якості як в їжі, так і обслуговуванні, говорить представник МХП.

Якщо у стріт-фуді, що існує в Україні часто застосовують білокачанну капусту, яка часто виконує роль маскувальника недоліків м’яса, та майонез, то Döner Market додає у їжу зелень та соус на кефірній основі.

«Він більш легкий та не такий калорійний, хоч і не менш смачний», говорить Денис Кіт.

На його погляд, такий стріт-фуд одночасно і нагодує, й не дасть приводу нервувати, що ти з’їв щось шкідливе.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Італієць та українка роблять їстівні троянди із середньовічного продукту

У 100 грамів троянд стільки ж вітамінів та мікроелементів, як і в 800г свіжих ягід Пастила — сировина для створення...

Сироварня на Прикарпатті коптить гуцульський будз та ліпить коників

Засновники бренду — Юлія та Василь Тирсіники — з початком війни повернулися до України після десяти років життя в...

Норвежці роздадуть українському дрібному бізнесу по $5000 на перезапуск

Фінансування програми забезпечує Міністерство закордонних справ Норвегії (NMFA). Переможці конкурсу отримають до $5000 (приблизно 185 тис. грн) фінансування, залежно від...

Виробник корму для тварин зібрав мільйони, щоб вирощувати м’ясо у лабораторії. Вклалися знаменитості.

У фінансуванні приймала участь група інвесторів, включаючи Марка Кубана, який власне й допоміг просунути концепцію веганського корму у 2020...

Україна стала світовим лідером з експорту замороженої малини, випередивши Польщу та Сербію

За даними EastFruit, у 2024 році експорт замороженої малини з України досяг рекордних 65 тисяч тонн, що на 34%...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Може вас зацікавити

Харчові тренди, які впливатимуть на майбутнє

Щоб насолодитися смаками та дослідити нові кордони гастрономії, заглибмося...

Український винахідник створив технологію виробництва горіхової пасти, яка зберігається 2 роки

Як повідомляє Укрінформ, на переробку йде широкий перелік сировини...

І риба, і м’ясо: учені з Флориди «законсервували» лосось цибулинням

Група вчених на чолі з Сенемом Гюнером досліджували можливості...

Тайська компанія створила вишукану шинку із кореня лотоса

Шинку під брендом готової їжі Sun N Moon нещодавно...

New Food Summit 2023 вперше обʼєднає корпорації, продуктові мережі, інвесторів та Food tech-стартапи

За тиждень на ключовій події для розвитку українського Agri-Food-сектору...

Вибір редактора
В продовження теми